    From: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z pracownikiem
    Date: Thu, 27 Jul 2006 17:26:02 +0200

    mam pewien problem!

    Były pracownik mojej firmy który powinien zostać zwolniony dyscyplinarnie
    otrzymał w wyniku usilnych próś z jego strony świadectwo za porozumieniem
    stron po upływie ponad pół rocznym przysłał mi żadanie wypłaty kilku tysięcy
    złotych tytułem zaległych przepracowanych nadgodzin których nigdy nie było.
    powołuje się przy tym na żekomą rozmowę z właścicielem firmy który nigdy jej
    właścicielem ani udziałowcem nie był.
    W "wezwaniu przedprocesowym" otrzymałem 6 dni na wpłatę żadanej kwoty na
    konto i informację, że nie uregulowanie rozszczenia w podanym terminie
    spowoduje przez tego pracownika skierowanie sprawy na drogę sądową (czy to
    nie wygląda czasem jak wyłudzenie?)
    co mamogę z takim pismem zrobić? i co na nie odpowiedzieć?
    może jakieś artykuły prawne?

    nort