    From: "Radek" <nie wiem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z notariuszem
    Date: Wed, 1 Feb 2006 12:13:20 +0100

    Zaistniala sytuacja, ze jestem zmuszony podpisac umowe o zrzeczenie sie
    wszelkich roszczen wobec rodzicow (dluga historia, jestem szantazowany
    zdrowiem dziecka).
    bylem u notariusza, ktory:
    1. przede wszystkim nie dal mi umowy, tzn obydwie kopie przekazal ojcu,
    ktory najzwyczajniej swiecie wzial te dwie umowy i nie chcial mi ich
    oddac, notariusz byl bierny, nie reagowal
    2. ewidentnie podczas omawiania warunkow i skutkow prawnych umowy stal
    po stronie rodzicow, wraz z nimi komentujac zaistniala sytuacje (po
    mysli rodzicow)
    3. nie chcial udzielic odpowiedzi na niektore z moich pytan
    4. straszyl mnie tym, co rodzice moga a czego nie moga nie pozwalajac mi
    przedstawic mojego stanowiska
    5. staral sie wywrzec na mnie wplyw, czego skutkiem mogloby byc
    podpisanie bardzo niekorzystnej dla mnie umowy
    6. twierdzi, ze wczesniejsze umowy podpisywane pomiedzy mna a moimi
    rodzicami podpisywnae byly tylko w jednej kopii (ja pamietam dwie) i nie
    chcial mi dac odpisu itd

    Dzisiaj zadnej umowy oczywiscie nie podpislaem, dodam jeszcze, ze tenze
    notariusz jest starym klientem ojca, wlasciwie znajomym.
    Rzecz sie dzieje w Krakowie.

    Gdzie i czy zglosic skarge na skandaliczne zachowanie notariusza i czy
    to wogole ma sens?

    Radek