  • Data: 2006-02-01 11:33:53
    Temat: Re: problem z notariuszem
    Od: " b" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek <nie wiem> napisał(a):

    > 6. twierdzi, ze wczesniejsze umowy podpisywane pomiedzy mna a moimi
    > rodzicami podpisywnae byly tylko w jednej kopii (ja pamietam dwie) i nie
    > chcial mi dac odpisu itd
    >
    > Dzisiaj zadnej umowy oczywiscie nie podpislaem, dodam jeszcze, ze tenze
    > notariusz jest starym klientem ojca, wlasciwie znajomym.
    > Rzecz sie dzieje w Krakowie.
    >
    > Gdzie i czy zglosic skarge na skandaliczne zachowanie notariusza i czy
    > to wogole ma sens?

    Do miejscowej Izby Notarialnej. Mają tam Sąd Dyscyplinarny i powinni wszcząć
    postępowanie, bo to są poważne zarzuty. Pytanie tylko czy potrafisz je
    udowodnić.
    Jeśli byłeś stroną aktu notarialnego (te wcześniejsze umowy) możesz iść do
    kancelarii i zlecić wydanie jeszcze jednego wypisu aktu (oczywiście
    zapłacisz). Gdyby Ci odmówiono i miałbyś na to potwierdzenie to już mógłbyś
    zadymę w Izbie zrobić.

    b.