    From: marg <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z dzieckiem sąsiadów
    Date: Tue, 31 Oct 2006 08:11:22 +0100

    Nade mną mieszka sobie rodzinka: babcia, córcia i dwoje dzieci owej
    córci(3 mies i 3-4 lata). Problem jest ze starszym dzieckiem. Od kilku
    dni wstaje o godzinie 3-4 rano i urządza nam seans waleniem czymś w
    podłogę, przesuwania jakichś mebli, skakania z krzesła na podłogę przez
    godzinę i do tego dzikich wrzasków. Obie opiekunki wstają sobie z wyra
    koło 6,30 i jak gdyby nigdy nic zajmują się swoimi sprawami, podczas gdy
    dzieciak nadal robi co chce... Ja rozumiem, że dziecko potrzebuje ruchu,
    ale pora jaką sobie wybrało jest niedopuszczalna. Biorąc pod uwagę, że
    sufit trzęsie mi się nad głową czasem przez 3 godziny pod rząd, a do
    tego w trzech takich trzygodzinnych seriach z półgodzinnymi przerwami,
    dopuszczam możliwość, że to dziecko może mieć objawy ADHD (w tej chwili
    jest 08,10 i łomot trwa nieprzerwanie od 04.30 ;( )Niestety prawie wcale
    nie wychodzi na dwór (nie licząc pobytu na balkonie).
    Mam więc pytanie, czy jest jakaś instytuacja, której można by zgłosić
    fakt zaniedbywania dziecka ( w końcu w czasie tych kilku porannych
    godzin robi co chce i ma dostęp do wszystkiego i może sobie krzywdę
    zrobić)?? Czy na początek wystaczy policja??

    Marg
    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<