  • Data: 2006-10-31 07:57:40
    Temat: Re: problem z dzieckiem sąsiadów
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NOA" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ei6uk4$5bk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jest w stanie przesunąć np. stolik z Ikei (zważywszy
    > na fakt, że meble te są wykonane z wyjątkowo lekkich materiałów i
    > przeważnie
    > puste w środku)

    No to teraz trzeba zrobic wjazd na chate sasiadki aby ustalic czy ma meble z
    Ikei czy moze meble gdanskie ktorych nie przesuneloby nawet 1000 atletow, po
    zjedzeniu 1000 kotletow :). Litosci. Mam sama 3,5 letnie dziecko i przesuwac
    mebli mu sie w karierze nie zdarzylo, a tak sie sklada ze mam wlasnie meble
    z Ikei. Poza tym, tam jest dodatkowo 3 miesieczne dziecko wiec nie wierze ze
    gdyby maluch robil takie akcje rano jego mlodsze rodzenstwo by sie nie
    obudzilo, nie mowiac o rodzicach. Raczej to wyglada na to, ze autor watku
    dziala na zasadzie "jak Kuba Bogu tak Bog Kubie" - sasiadka wezwala na nich
    policje wiec teraz oni kombinuja jak ja udupic. Tym bardziej, ze z drugiego
    postu bije wrecz modelowa chrzescijanska miłosc blizniego:))

    > Jak dziecię bystre, to przykapowało jak się odkręca np. kurki w kuchence
    > gazowej,

    Etap fascynacji kuchenka moje dziecko zaliczylo jakies 2 lata temu.
    Zamontowalam wówczas tzw safety gate przy wejsciu do kuchni. Budzi sie
    codziennie wczesniej niz ja i przychodzi mnie obudzic. Zakladam, ze robi to
    zaraz po obudzeniu, ale byc moze zajmuje sie wtedy jakims cichym zajeciem,
    np przesuwaniem mebli i wydawaniem dzikich wrzaskow::) Musze pogadac z
    sąsiadami:)

    Angie