  • 21. Data: 2006-09-14 17:05:02
    Temat: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 15:38:26 +0200, Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Ja bym zgłosił. Zdjęcia powstały gdy miała mniej niż 15 lat. Choć jest
    > duża szansa, że to jest pełnoletnia osoba, która się tylko podszywa pod
    > 15-latkę. Zbyt duży zbieg okoliczności, że dzisiaj urodziny.

    To też zgłoś tu masz link do rozbieranej sesji
    http://www.art-navigator.com/europe/poland/film/majc
    her/foto/galeria5.htm

    a to też zgłoś : http://www.mandaryna.1com.pl/

    akala

  • 22. Data: 2006-09-14 17:05:54
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 7:05 PM, akala wrote :

    > To też zgłoś tu masz link do rozbieranej sesji
    > http://www.art-navigator.com/europe/poland/film/majc
    her/foto/galeria5.htm

    > a to też zgłoś : http://www.mandaryna.1com.pl/

    Zabawne :-).

    Naturalnie istnieje różnica pomiędzy zdjęciami nagich małych dzieci w
    czasie zabawy a zdjęciami o charakterze typowych aktów 14-latki.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 23. Data: 2006-09-14 17:10:04
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/14/2006 6:41 PM, Andrzej Lawa wrote :
    > Przemysław Płaskowicki wrote:
    > [ciach]

    > ROTFL

    > DZIECKA?

    Uważasz, że 15 latka nie jest dzieckiem?

    > Na części? ;)

    > A może poszła do lasu?

    > Nadzór to sprawują obozowi kapo.
    >
    > Rodzice powinny sprawować opiekę oraz wychowywać.

    No to, że rodzice nie sprawują opieki prawidłowo.

    > Przy czym robienie paniki z powodu aktów to zwykłe zmoherzenie.

    Nie robię paniki z powodu aktów. Wyrażam zainteresowanie z powodu aktów
    osoby w wieku 15 lat. Jest różnica?

    OK. Niech będzie, że jestem naiwny.

  • 24. Data: 2006-09-14 18:52:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Płaskowicki wrote:
    [ciach wielki cytat]
    > OK. Niech będzie, że jestem naiwny.

    Przede wszystkim to jesteś skończonym lamerem, który nie potrafi cytować
    i dodatkowo robi czasem bajzel w polskich znakach.

  • 25. Data: 2006-09-14 23:07:09
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja bym poprosił o jej telefon ;->

    A ty myślisz, że te zdjęcia to tylko przez dialup dostępne?

  • 26. Data: 2006-09-14 23:08:21
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Przemysław Płaskowicki wrote:
    > mimo
    > wszystko 15 latka ma się uczyć do egzaminu gimnazjalnego a nie robić
    > sobie zdjęcia nago.

    To giertych już podpisał jakąś nowelizację?

  • 27. Data: 2006-09-15 06:27:01
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 14 Sep 2006 18:08:21 -0500,
    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> screamed:

    > To giertych już podpisał jakąś nowelizację?

    Właśnie.. od kiedy za Giertycha uczeń musi się uczyć?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 08:27:02 user up 11100 days, 20:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Beer is proof that God loves us and wants us to be happy. -- B. Franklin

  • 28. Data: 2006-09-15 08:54:16
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Naturalnie istnieje różnica pomiędzy zdjęciami nagich małych dzieci w
    > czasie zabawy a zdjęciami o charakterze typowych aktów 14-latki.

    A pojmujesz w ogóle różnicę pomiędzy aktem a pornografią ? Widziałeś te
    zdjęcia ? Wiesz w ogóle o czym piszesz ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 29. Data: 2006-09-15 08:55:56
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Właśnie.. od kiedy za Giertycha uczeń musi się uczyć?

    Hmm, chyba od 30% roku szkolnego w górę. Bo początek ma gratis ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 30. Data: 2006-09-15 09:02:55
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/15/2006 10:54 AM, Sebcio wrote :

    > A pojmujesz w ogóle różnicę pomiędzy aktem a pornografią ? Widziałeś
    > te zdjęcia ? Wiesz w ogóle o czym piszesz ?

    Pojmuję, przeczytaj jeden z moich poprzednich postów w którym sprawę
    rozwinąłem. Nie widziałem tych zdjęć więc z konieczności wypowiadam się
    w sposób ogólny.
    W szczególności dotychczas pisałem, że nawet jeśli nie jest to
    pornografia dziecięca w rozumieniu kodeksowym, to istnieje podejrzenie
    demoralizacji nieletniego co także wymaga podjęcia działań przez Sąd
    Rodzinny.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the