  • 1. Data: 2006-09-14 10:13:01
    Temat: ja kontra Aster (kablowka z Wawy)
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    jestem sobie od lat kilentem Astera. Pakiet tv no i dodatkowo radio.
    Zadnego internetu ani telefonu. Od jakiegos czasu zauwazylem ze
    poznikaly u mnie niektore stacje radiowe. kolega z listy warszawskiej
    przyslal mi maila gdzie stoi:

    "Uprzejmie informujemy, że dnia 28 czerwca br. z oferty radiowej ASTER
    zostało wyłączonych 11 stacji
    - Radio PIN
    - Radio Plus
    - Radio TOK FM
    - Radio Jazz
    - Radio Polonia
    - Radiostacja
    - Radio ESKA
    - Radio Pogoda
    - Eska Rock
    - RMF Classic
    - Radio Kolor
    Nie przewidujemy w najbliższym czasie przywrócenia w/w programów, a oferta
    może ulec dalszej modyfikacji .
    Z uwagi na fakt, że oferta ASTER jest już w tej chwili bardzo
    skomplikowana(kilka usług, wiele pakietów) i nadal mamy zamiar ją
    rozwijać, elementy,które cieszą się najmniejszym zainteresowaniem muszą
    być wycofywane.

    Pragniemy jednak zaznaczyć, że zgodnie z Regulaminem szczegółowym
    świadczenia usług dostarczania Programów Telewizyjnych przez Aster City
    Cable Spółkę z o.o. z siedzibą w Warszawie, na ofertę ASTER składają się
    programy telewizyjne. Każdy Klient usługi telewizyjnej w umowie abonenckiej
    ma zagwarantowaną minimalną liczbę kanałów telewizyjnych, która obecnie
    wynosi 32 lub 8. Kanały te stanowią trzon naszej oferty, są wśród nich
    programy, które mają największą oglądalność i tym samym są najbardziej
    pożądane przez naszych abonentów (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Discovery, Ale
    Kino, Polsat Sport, Europa Europa, Cartoon Network). Stacje radiowe stanowią
    dodatek do oferty telewizji kablowej.
    W załączniku znajduje się wykaz stacji radiowych."

    No wlasnie ja nie dostalem takiej informacji. Abonament jest caly czas w
    tej samej cenie. Czy moge zadac zmiany ceny abonamentu skoro jak
    zaznaczono stacje raduowe sa tylko dodatkiem?
    no i iczemu cholera nie poinformowano mnie o tym?
    Co radzicie?

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-09-14 13:53:45
    Temat: Re: ja kontra Aster (kablowka z Wawy)
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zadnego internetu ani telefonu. Od jakiegos czasu zauwazylem ze poznikaly
    > u mnie niektore stacje radiowe. kolega z listy warszawskiej przyslal mi
    [cut]

    Ty się spytaj jakim prawem zabrali TVN Turbo i Style w ogóle nie informując
    o tym abonentów. Myślałem, że będzie jakies info przy rachunku, ale cisza.

  • 3. Data: 2006-09-14 16:58:31
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Boombastic napisał(a):

    > Ty się spytaj jakim prawem zabrali TVN Turbo i Style w ogóle nie informując
    > o tym abonentów. Myślałem, że będzie jakies info przy rachunku, ale cisza.

    Do tej pory były pewnie darmowe, teraz trzeba płacić, a Twojemu
    kablowemu pewnie nie w smak płacenie, więc mu wyłączyli.
    U mnie Tvn Style jeszcze jest, ale nigdy nie wiadomo do kiedy.
    Poza tym są same dziadoskie-darmowe programy, w sumie 68 kanałów (nie ma
    RTL, Vox, Sat1 itp), a za to co jest trzeba płacić 31 zł m-cznie.

    --
    Kaja