    From: "bartek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem w pracy "mobing"???????pomocy! pilne
    Date: Fri, 12 Dec 2008 21:23:30 +0100

    witam, pisze w imieniu mojej najblizszej osoby ona sama nie wie co robic. Ja
    na to nie pozwole,
    sytuacja miala miejsce na Poczcie Polskiej,
    "mama" dostala bony swiateczne, po czym szef kazal je po kilku godzinach
    tylko jej zwrocic.

    Czy to zgodne z normami etycznymi ?
    mama pracuje tam juz od 17 lat, idzie teraz na rente po tacie a tu takie
    jaja,

    ogolnie przelozona kadrowa jest w stosunku do jej osoby bardzo niemila
    zaczela ja traktowac jak smiecia gdy sie dowiedziala ze odchodzi.
    Mama akurat zajmuje sie placami i jako jedyna na tym urzedzie wie o co
    chodzi, pretekstem do zachowania przelozonej moze byc to ze ona odchodzi a
    ta nie ma zadnego innego czlowieka i nikt inny niechce sie tego podjac.

    bony kazala zwrocic tylko mojej mamie,

    kazdy ktory o tym sie dowiedzial na poczcie itp itd, robil wielkie oczy i
    nie wierzyl, mi rowniez sie niechce !?
    Co najlepiej zrobic?
    narazie mama byla w zwiazkach zawodowych wyslala odwolanie do
    szczecina.......
    ja ja naklaniam by poszla do PIPU zaskarzyla suke o mobing itp