  • 1. Data: 2006-10-21 20:20:00
    Temat: problem
    Od: "marek" <m...@i...pl>

    Mam do Was, szanowni grupowicze pytanie. Otóż mam dość specyficzny problem.
    Na jednym z regionalnych portali internetowych zamieszczane są dość często
    złośliwości pod kątem mnie i mojej rodziny. Nie są to żadne kompromitujące
    materiały, w których wymieniane byłoby moje nazwisko. To raczej drobne
    złośliwości, przekręcanie, upodobnianie nazw do róznych związanych ze mną
    rzeczy i wydarzeń. jest to dosyć dokuczliwe, ponieważ nigdzie nie pada moje
    nazwisko, a i tak "wszyscy wiedzą o co chodzi". Właścicielem firmy
    hiostingowej i portalu jest jedna osoba, której właściwie nic nie zrobiłem,
    a wzięla sobie mnie akurat z bliżej nieokreslonych przyczy za cel swoich
    złośliwości. Czy moglibyście mi podsunąć jakieś sensowne rozwiązanie?

    pozdrawiam - Marek

  • 2. Data: 2006-10-21 20:25:59
    Temat: Re: problem
    Od: "marek" <m...@i...pl>

    Byłbym zapomniał. Złośliwości nasiliły się zwłaszcza podczas ostatniej
    kampanii wyborczej, co też nie jest bez znaczenia bowiem jedna z osób z
    mojej rodziny kandyduje w wyborach samorządowych.

    pozdrawiam - M.

  • 3. Data: 2006-10-21 20:39:52
    Od: KrzysiekPP <jimi@_nospam.ceti.pl>

    > zło?liwo?ci. Czy mogliby?cie mi podsun?ć jakie? sensowne rozwi?zanie?

    Załóż hosting konkurencyjny :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2006-10-21 20:55:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehdvjh$h1g$1@nemesis.news.tpi.pl marek
    <m...@i...pl> pisze:

> [...]
    > właściwie nic nie zrobiłem, a wzięla sobie mnie akurat z bliżej
    > nieokreslonych przyczy za cel swoich złośliwości. Czy moglibyście mi
    Skoro to firma hostingowa, to załóż w niej domenę i pisz bloga... ;)

    Jotte