  • Data: 2008-10-31 07:54:21
    Temat: prawo spółdzielcze - własnościowe
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o wyjaśnienie wraz z podstawą prawną na nurtujące mnie pytanie.
    Chodzi o blok spółdzielczy w którym cześć ludzi ma mieszkania wykupine na
    własność (własnościowe).

    Bedąc właścicielem własnościowego mieszkania czy mam prawa do własnoścli lub
    zagospodarowania proporcjonalnie także do częsci dachu tego obiektu czy nie
    ?
    Pytam ponieważ spółdzielnia chce narzucić uchwałą dodatkową opłatę za
    użytkowanie dachu.