  • Data: 2002-08-12 21:33:41
    Temat: prawo pracy, ciaza
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa pytanka zanim dostanę szalu:-)

    1. Nie orientuje się ktoś czy od marca 2002 nie było nowelizacji ustawy z
    dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia
    społecznego w razie choroby i macierzyństwa?

    2. sytuacja - kobieta zatrudniona na czas nieokreslony. Byla na chorobowym
    5 miesiecy, wrocila na 2 dni do pracy i od tygodnia jest w szpitalu
    (podtrzymanie ciązy). Pytanie - w pracy jej powiedzieli ze po uplywie
    6miesiecy bedzie miec swiadczenie rehabilitacyjne w wysokosci 75% pensji
    wyplacane do dnia porodu, a następnie ustanie stosunek pracy. Czy tak jest w
    rzeczywistosci?? Ile musialaby przepracowac miedzy zwolnieniami aby taka
    sytuacja nie miala miejsca?

    Zakrecilam troche ale mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi:-))

    HaNkA