eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta, czy jest możliwość....prawo konsumenta, czy jest możliwość....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Leon " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo konsumenta, czy jest możliwość....
    Date: Sun, 15 Jan 2006 12:21:16 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <dqdens$rcj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194-63-130-224.akk.net.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1137327676 28051 172.20.26.234 (15 Jan 2006 12:21:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Jan 2006 12:21:16 +0000 (UTC)
    X-User: mariuszlonca
    X-Forwarded-For: 172.20.6.64
    X-Remote-IP: 194-63-130-224.akk.net.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358721
    [ ukryj nagłówki ]

    kupilem 2 lata temu monitor o warosci 1300 pln objety 3 letnia gwarancja
    producenta (ksiazeczka gwarancyjna philipsa). 2 razy w trakcie trwania
    gwarancji zepsul sie - serwis philipsa wpisal 2 rozne awarie, choc obie
    mialy identyczne objawy.
    w trakcie oddawania sprzetu do naprawy w punkcie makro (oni dostarczaja to
    do philipsa) podsunieto mi do podpisania kwitek, ze akceptuje warunki
    naprawy - naprawa miala trwac 3 tyg. przedluzona ew.o tydzien w razie
    koniecznosci sprowadzenia czesci. odmowilem jego podpisania, bo w ksiazeczce
    gwarancyjnej jest mowa o 14 dniach i ew. przedluzeniu o 7 dni (powinni
    udokumentowac, ze np.srubke sprowadzali z chin?). przy pierwszej naprawie
    nie spojrzałem i podpisalem to - w ksiazeczce gwaranyjnej wpisali
    oczywiscie, ze monitor byl w naprawie 2 tygodnie, a nie 3.
    1. Czy gwarancja zostaje przedłużona o okres naprawy? W moim przypadku juz 4
    tygodnie, choc powinno byc 5, bo 1 naprawa byla "czaowo oszukana".
    2. Czy rzeczywiście serwis powinien potwierdzić sprowadzenie konkretnej
    cześci z dalekiego kraju w przypadku przedłużenia czasu naprawy?

    3. Najważniejsze pytanie: Monitor zaczyna się zachowywać tak samo jak na
    krótko przed poprzednią awarią. Czy mam prawo domagać się od sprzedawcy
    wymiany sprzętu na nowy/zwrotu kasy jeśli znów się zepsuje? Mam na myśli
    niezgodność towaru z umową - w umowie którą zawarłem nie było mowy o
    corocznych awariach. Problem polega na tym, że mięly już 2 lata od kupna.
    A może domagać się od producenta wymiany sprzetu w związku z kolejną awarią?
    Gwarancja tego nie precyzuje.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1