eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta, czy jest możliwość....Re: prawo konsumenta, czy jest możliwość....
  • Data: 2006-01-15 12:34:20
    Temat: Re: prawo konsumenta, czy jest możliwość....
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 15.01.2006 Leon <m...@W...gazeta.pl> napisał/a:
    > 3. Najważniejsze pytanie: Monitor zaczyna się zachowywać tak samo jak na
    > krótko przed poprzednią awarią. Czy mam prawo domagać się od sprzedawcy
    > wymiany sprzętu na nowy/zwrotu kasy jeśli znów się zepsuje? Mam na myśli
    > niezgodność towaru z umową - w umowie którą zawarłem nie było mowy o
    > corocznych awariach. Problem polega na tym, że mięly już 2 lata od kupna.
    > A może domagać się od producenta wymiany sprzetu w związku z kolejną awarią?
    > Gwarancja tego nie precyzuje.

    To znaczy, ze pewnie nie mozesz, bo w przypadku gwarancji obowiazuja
    ustalenia umowy gwarancyjnej.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1