  • Data: 2011-01-10 11:35:30
    Temat: prawo autorskie - portfolio, co mogę?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    udzieliłem głosu do produkcji reklamy telewizyjnej, umowa o dzieło ze
    sprzedażą praw autorskich i udzieleniem 12 miesięcznej licencji na
    wykorzystanie w mediach (konkretnie tv ogólnopolska)
    czy gotowy spot mogę umieścić na swojej stronie www jako moje
    portfolio? Zaznaczam, że producentem calości spotu (video i dźwięk)
    jest inna firma, a aktorzy widoczni na wizji udzielili tej firmie
    licencji tylko na emisję w tv, a nie w internecie). Czy takie
    umieszczenie na mojej www jest już emisja w internecie sensu stricto,
    czy też dozwolone posługiwanie się przykładami swojej pracy.

    pozdrawiam
    s_13