  • Data: 2011-01-13 09:57:25
    Temat: Re: prawo autorskie - portfolio, co mogę?
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-12 10:08, s_13 pisze:

    > tak, do całości reklamy, ale prawa zależne do interpretacji tekstu są
    > moje, tak mam nawet zapisane w umowie...
    > generalnie producent, ani też klient zamawiający u producenta reklamę
    > nie ma nic przeciwko, ale wszyscy mają obawy co do właśnie praw
    > autorskich innych "podwykonawców" (aktorów, autora muzyki).
    > Umieszczenie fragmentu nie ma sensu, reklama trwa 30sek, wyodrębnienie
    > samego tekstu także, bo wyrwany z kontekstu brzmi raczej śmiesznie, a
    > portfolio ma właśnie przedstawiać, jak brzmi mój głos w reklamie, a
    > nie głos w ogóle...
> [...]

    Z tego co piszesz to - nagraj sobie jeszcze raz ten tekst i będziesz
    miał portfolio - a ty chyba chcesz się pochwalić, że nagrałeś reklamę
    dla sporej firmy. Może po prostu napisz w portfolio, że użyczyłeś głosu
    do reklamy takiej, a takiej. Wskaż miejsce gdzie tej reklamy można
    posłuchać/obejrzeć i będziesz w zgodzie z prawem. Obawiam się, że nie
    stać cię na zamieszczanie tej reklamy bez zgody.

    Ariusz