  • 21. Data: 2004-12-02 05:45:51
    Temat: Re: prawo a sprawiedliwosc
    Od: "Hajenus" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    halley <w...@o...pl> napisał(a):

    > dopoki:
    > - zarobki w Polsce beda mniejsze |
    > - standard zycia bedzie nizszy | w porownaniu chocby
    > - poziom bezpieczenstwa bedzie nizszy | do UE (cz. zachodniej)
    > - poziom tolerancji bedzie nizszy |
    > - czeste beda afery SLD i inne |
    >

    > dopoty mlodziez (wyksztalcona i ta zdobywajaca wyksztalcenia) bedzie
    > wyjezdzac na zachod - proste, jasne i oczywiscte ;-)

    Każda oczywistość jest banalna ;)

    Hajenus

  • 22. Data: 2004-12-02 19:25:07
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 18:11:00 +0100, Rodrig Falkenstein
    <r...@g...pl> napisał:

    > A teraz niech pan zrobi rachunek sumienia... czy naprawdę nigdy nie
    > złamał pan prawa? Nie przechodził pan w miejscu niedozwolonym? Nie
    > zbierał chrustu w nie nalezacym do pana lesie? Nie kąpał się w miejscu
    > nie dozwolonym? Nie przekraczał dozwolonej prędkości? Nie parkował pan
    > na zakazie? "Kto z was bez grzechu jest niechaj pierszy rzuci
    > kamieniem"[1]
    >

    > [1] może pan tego nie znać, bo to z pewnej bardzo popularnej książki
    > napisanej po żydowsku przez jednego Żyda a opisującej życie innego Żyda.

    No i co jest, panie doktorze? Zaszczyci mnie pan odpowiedzią, czy woli pan
    założyć kolejny wątek zupełnie nie na temat?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 23. Data: 2004-12-02 19:33:51
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 18:19:03 +0100, Rodrig Falkenstein
    <r...@g...pl> napisał:

    > Czyli jeżeli pan uważa wyrok za właściwy to jest sprawiedliwe a jezeli
    > kto inny uważa wyrok za sprawiedliwy to to jest niesprawiedliwe. Jednym
    > spłowem sprawiedliwość, jest wtedy, gdy wyroki są dla pana korzystne,
    > mam rację?
    >
    > [ciach bzdury]
    >
    > Słyszeliśmy tę historię, i to nie tylko od pana, ale także od osób
    > posługujących się pseudonimami "brat_brata" i "Desert Storm". nadal pan
    > twierdzi, że nigdy nie zmieniał pseudonimu?

    Może zamiast zaczynać nowy wątek o policjantach którzy nie strzelali
    zaszczyci mnie pan odpowiedzią w tym wątku?

    Ponawiam pytanie : Co to jest sprawiedliwość, o którą tak ambitnie pan
    walczy?
    Jakie cechy musi mieć wyrok, aby mógł zostac uznany za sprawiedliwy? Jak
    odróżnić wyrok sprawiedliwy od niesprawiedliwego? Czy eksmisja na bruk
    bezrobotnej ciężarnej kobiety, która bez podstawy prawnej zajęła prywatny
    lokal to będzie sprawiedliwe, czy nie? Proszę o prostą odpowiedź, bez
    rozpisywania się na temat tego, że przez Żydów i SLD ta kobieta nie ma
    pracy.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 24. Data: 2004-12-02 23:42:08
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsieav5b4mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    [...]

    nie!

    Chce pan porównać parkowanie raz w życiu dwoma kołami na ulicy a 90%
    samochodu na chodniku na mało ruchliwej ulicy, na 10 minut za znakiem zakazu
    zatrzymywania do zamordowania księdza Jerzego, lub strzelania do niewinnej
    polskiej młodzieży?
    No to powodzenia w Rosji.

    Mie pan poda adres.

    To pana teoria? interesujaca. Prawdziwy Nitche z pana.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 25. Data: 2004-12-03 22:23:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Catbert rzecze:
    > Tak na marginesie wtrącę, odnośnie tego przesłuchwania - taka myśl mnie
    > naszła, że gdyby komisja śledcza stosowała tortury, np. łamanie kołem,
    > to widowisko zyskałoby na środkach wyrazu - dla dobra oglądalności
    > jestem za.

    To jeszcze dla dobra swojej sprawy poświęć się i bądź pierwszym łamanym.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2004-12-03 22:24:56
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/1/2004 6:26 PM, Rodrig Falkenstein wrote:

    [...]
> [...]

    naszła, że gdyby komisja śledcza stosowała tortury, np. łamanie kołem,
    to widowisko zyskałoby na środkach wyrazu - dla dobra oglądalności

    Pzdr; Catbert

  • 27. Data: 2004-12-04 00:46:35
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/3/2004 11:23 PM, Arek wrote:
    > Catbert rzecze:

    > To jeszcze dla dobra swojej sprawy poświęć się i bądź pierwszym łamanym.

    Za cenę majatku bedącego udziałem co poniektórych aktorów spektaklu -
    propozycja wydaje sie atrakcyjna, pod warunkiem, że aktywa przed moim
    procesem zostałyby wytransferowane np. na Arubę. Nie troszczę sie
    specjalnie o swój byt, zalezy mi na pszyszłości dzieci - nie szanuje
    życia swojego i swoich wrogów.

    Pzdr: Catbert

  • 28. Data: 2004-12-04 10:29:26
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 23:24:56 +0100, Catbert
    <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał:

> [...]
    > naszła, że gdyby komisja śledcza stosowała tortury, np. łamanie kołem,
    > to widowisko zyskałoby na środkach wyrazu - dla dobra oglądalności

    już kiedyś gdzieś pisałem, ze po ostatnim kabarecie pod tytułem "wykluczyć
    Widackiego" odnosiłem wrażenie, że komisarzom wydaje się że jeżeli
    przegłosują, że wolno im wsadzić palce świadka w śruby i skręcić, to
    znaczy, że im wolno.

    --
    Falkenstein
    skazania.