  • 1. Data: 2004-11-30 20:58:49
    Temat: pilne pytanie - komornik
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Witajcie

    Jest sprawa następująca:

    - ojciec i matka po rozwodzie, po podziale majątku,
    - komornik A zwraca się do matki z zapytaniem, czy posiada ona jakieś
    wierzytelności w stosunku do ojca, ponieważ ojca ściagają wierzyciele.

    - dłużnicy ojca zgłaszają się do komornika A, który wchodzi na wspólny
    garaż.
    stare długi ojca powodują, że komornik A zgłasza się do matki

    informuje matkę, że wchodzi na jej wynagrodzenie.

  • 2. Data: 2004-11-30 21:04:15
    Temat: Re: pilne pytanie - komornik
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "niusowe" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    przepraszam, wysłało mi się przez przypadek zanim dokończyłem

    a więc:

    Jest sprawa następująca:
    - ojciec i matka po rozwodzie, po podziale majątku sąd zasądza że matka jest
    winna ojcu 24 tys pln.

    - w między czasie komornik A zwraca się do matki z zapytaniem, czy posiada
    ona jakieś
    wierzytelności w stosunku do ojca, ponieważ ojca ściagają starzy wierzyciele
    i chciałby z tych wierzytelności matki spłacić wierzycieli ojca.

    - matka wpłaca pieniądze komornikowi A, ma na to kwit.

    - pojawia się komornik B, który chciałby od matki odzyskać zasądzone po
    podziale majątku 24 tys pln. wchodzi na jej wynagrodzenie.

    komornik A i B należą do różnych rewirów.

    Pytanie: czy komornik B może wejść na wynagrodzenie? Czy A nie powienien
    porozumieć się z B?

    - czy matka została wmanewrowana i musi zapłacić *dodatkowo* 24 tys pln
    komornikowi B?

    --
    pozdro
    JK

  • 3. Data: 2004-11-30 21:05:27
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > stare długi ojca powodują, że komornik A zgłasza się do matki
    >
    > informuje matkę, że wchodzi na jej wynagrodzenie.

    Polskie prawo i sprawiedliwość cóż można dodać? Kolega, który dzisiaj
    odleciał do USA określił to krótko: "dziki zachód". Skoro "Dziki Zachód" to
    broń palna powinna być w Polsce dostępna tak jak jest w USA. Można ją kupić
    tam w sklepie w prawie każdym mieście za okazaniem prawa-jazdy.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 4. Data: 2004-11-30 21:17:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "niusowe" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > przepraszam, wysłało mi się przez przypadek zanim dokończyłem

    A no teraz to zupełnie zmienia postać rzeczy.

    Pan to celowo zrobił z tym odwróceniem pod Piotrowskiego?
    Czytał pan to, co było w postingu pana kretyna Von?

    http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

    Grzegorz Kruk, Ph.D

  • 5. Data: 2004-11-30 21:19:26
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    niusowe wrote:
    > - czy matka została wmanewrowana i musi zapłacić *dodatkowo* 24 tys pln
    > komornikowi B?

    nie musi, art.840 kpc jej się przyda

    KG

  • 6. Data: 2004-11-30 23:07:30
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Jebnięty użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> w stanie
    popierdolonym wiadomości
    news:coio2s$bbv$1@atlantis.news.tpi.pl napisal:

    ktos ty cieciu ?

    Marcin

  • 7. Data: 2004-11-30 23:08:55
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Jebnięty użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> w stanie
    popierdolonym w wiadomości
    news:coio2s$bbv$1@atlantis.news.tpi.pl napisal:

    spierdalaj ale juz !

    Marcin

    Marcin

  • 8. Data: 2004-11-30 23:43:46
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

  • 9. Data: 2004-11-30 23:51:01
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    > spierdalaj ale juz !
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Panie Marcinie a raczej panie Rosjaninie o pseudonimie Von Falkenstein. W
    lubelskiem sie pan ukrywa? A ładnie to tak? Taki zacny sędzia piłki
    siatkowej, który pdobno spadł z krzesełka przy siatce na głowę kiedys w
    przeszłości.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-11-30 23:54:33
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>