  • 11. Data: 2004-12-01 14:18:23
    Temat: Re: prawo a sprawiedliwosc
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsibsimnbmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Wed, 01 Dec 2004 06:48:28 +0100, stern <s...@p...net.pl> napisał:
    > Ja to zrobię: "Sprawiedliwośc jest wtedy, gdy sądy, nie oglądając się na
    > to co zapisano w ustawie, wydają taki wyrok jaki pan doktor fizyki uważa
    > za właściwy."
    >
    > Jak zamieniesz "Doktor fizyki" na "Fuehrer" otrzymasz definicję
    > sprawiedliwości narodowosocjalistycznej, zapisanej w kodeksie karnym III
    > Rzeszy :-)

    Panie Von Falkensteindlaczego tak będzie? Ja zamieniłem i nie wyszła
    definicja sprawiedliwości. Wyszła raczej definicja niesprawiedliwości. Czy
    "Fuehrer" zasądziłby firmie zwrot kosztów zastępstwa procesowaego w sprawie
    o przywrócenie do pracy pewnej Polki z powodu bezprawnego zwolnienia w
    okresie L4? "Fuehrirmy", w której była zatrudniona Polka i z winy kierowcy
    firmy wydarzył się wypadek w delegacji. Jestem pewny, że nie. Wręcz
    przeciwnie "Fuehrer" mógłby postąpić tak jak postąpił sąd pracy w
    Katowicach, albo tak jak ta firma - wyrzucić chorego po wypadku na bruk.
    "Fuehrer" miał jeszcze inne metody. Ci którzy nie mogli już pracować dla III
    Rzeszy byli zagazowani Cyklonem B, a ich zwłoki były palone w Oświęcimiu.
    Czy mamy być wdzięczni, że niesprawiedliwy wprawdzie sąd nie wysłał mojej
    żony do gazu?

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 12. Data: 2004-12-01 14:30:43
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > To nie jest zbyt dobry pomysł, chociaż wart zastanowienia. No i nie jest to
    > wyjście z trudnej sytuacji w jakiej niewątpliwie znajduje się Polska i
    > Polacy.
    > Jeżeli wszyscy wyjadą to kto tu będzie mieszkał? Rosjanie czy obywatele
    > Izraela? Jak pan myśli?
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Szanowny Panie Doktorze!
    Jeżeli Pan tak akcentuje to "Ph.d.", to czy mógłbym wiedzieć z czego ten
    doktorat i gdzie był robiony?
    Nikodem Nijaki M.s. (master of science - dla niewtajemniczonych)

  • 13. Data: 2004-12-01 16:08:18
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > Chciałbym wyrazić swoje oburzenie ciągłym obrażaniem mnie w tej grupie
    > dyskusyjnej, wyzywaniem, pomawianiem, imputowaniem nieprawdy, straszeniem
    > donosami do władz mojej uczelni. Chamstwo z jakim spotykam się w tej grupie
    > jest rzadko spotykane w Internecie - sieci bądź co bądź utworzonej głównie
    > do wymiany informacji naukowej, a nie dla prawników, którzy nie uznają
    > sprawiedliwości.

    Panie doktorze, Pan zdefiniuje sprawiedliwosc.

    > Jednocześnie chciałbym wyrazić zaniepokojenie tym, że młodzi ludzie którzy
    > mnie tutaj obrażają, jak się domyślam z wypowiedzi młodzi prawnicy, studenci
    > innych kierunków jak pan Osiecki z Krakowa, lub przyszli prawnicy całkowicie
    > oddzielają pojęcia prawa i sprawiedliwości.

    No ba!

    > Polskie prawo powinno być sprawiedliwe w odróżnieniu do prawa obowiązującego
    > w reżimach faszystowskim i komunistycznym.

    Pan napisze cale prawo od nowa.

    > Wyrażam swoje zaniepokojenie również cenzurą i usuwaniem z serwerów
    > wiadomości zawierających hiperłącza do np. takich stron jak:
    > http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm
    > na której opisano nadużywanie władzy przez policję w Polsce, oraz przebieg
    > procesu w sądzie, w czasie którego wyśmiewano się z ofiary tak okrutnego
    > mordu, za przyzwoleniem prowadzących sprawę prawników. Opisano tam ogromna
    > niesprawiedliwość jaka nas na codzień otacza również w dzisiejszych czasach.

    Cenzura czasami to dobra rzecz.

    > Jako jeden z obywateli tego kraju nie mogę przejść obok tego obojętnie, tym
    > bardziej że tak niedawno bardzo niesprawiedliwie potraktowano w katowickim
    > sądzie moją żonę w sprawie przywrócenia jej do pracy, po tym gdy została
    > zwolniona w okresie leczenia powypadkowego, będąc na L4. Żona wciąż cierpi i
    > choruje po wypadku jaki miał miejsce na delegacji, spowodowanym przez
    > kierowcę firmy, który nadal pracował jako kierowca w tej samej firmie.

    Wspolczuje. Bylo wziasc dobrego adwokata.

> [...]
    > ze mnie, imputują bezpodstawnie chorobę psychiczną, ubliżają, wyzywają
    > zamiast zastanowić się nad powagą tego problemu i podjąć odpowiednie
    > działania aby zapobiec pozbawianiu życia niewinnych, młodych często ludzi
    > przez policjantów, którzy nie powinni pracować w policji. Wręcz odwrotnie
    > próbują za wszelką cenę bronić policjantów, którzy strzelają do niewinnych
    > ludzi, podobnie jak bronili w przeszłości policjantów, którzy tak okrutnie
    > zamordowali księdza za mówienie prawdy, co jest opisane na stronie
    > internetowej, do której hiperłącze znajduje się powyżej.

    Nie ma niewinnych ludzi. Pan pokaze jakiegos czlowieka, a paragraf juz
    sie znajdzie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 14. Data: 2004-12-01 16:47:55
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > Nie ma niewinnych ludzi. Pan pokaze jakiegos czlowieka, a paragraf juz
    > sie znajdzie.

    Z takim podejściem może pan zrobić karierę u boku towarzysza Putina, ale nie
    w Zjednoczonej Europie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 15. Data: 2004-12-01 17:03:42
    Od: "halley" <w...@o...pl>

> [...]
    > Polacy.
    > Jeżeli wszyscy wyjadą to kto tu będzie mieszkał? Rosjanie czy obywatele

    dopoki:
    - zarobki w Polsce beda mniejsze |
    - standard zycia bedzie nizszy | w porownaniu chocby
    - poziom bezpieczenstwa bedzie nizszy | do UE (cz. zachodniej)
    - poziom tolerancji bedzie nizszy |
    - czeste beda afery SLD i inne |

    dopoty mlodziez (wyksztalcona i ta zdobywajaca wyksztalcenia) bedzie
    wyjezdzac na zachod - proste, jasne i oczywiscte ;-)

    --
    halley

  • 16. Data: 2004-12-01 17:11:00
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 17:47:55 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Z takim podej?ciem mo?e pan zrobi? karier? u boku towarzysza Putina, ale
    > nie
    > w Zjednoczonej Europie.

    A teraz niech pan zrobi rachunek sumienia... czy naprawdę nigdy nie złamał
    pan prawa? Nie przechodził pan w miejscu niedozwolonym? Nie zbierał
    chrustu w nie nalezacym do pana lesie? Nie kąpał się w miejscu nie
    dozwolonym? Nie przekraczał dozwolonej prędkości? Nie parkował pan na
    zakazie? "Kto z was bez grzechu jest niechaj pierszy rzuci kamieniem"[1]

    [1] może pan tego nie znać, bo to z pewnej bardzo popularnej książki
    napisanej po żydowsku przez jednego Żyda a opisującej życie innego Żyda.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 17. Data: 2004-12-01 17:19:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 15:18:23 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsibsimnbmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Panie Von Falkenstein dlaczego tak b?dzie? Ja zamieni?em i nie wysz?a
    > definicja sprawiedliwo?ci. Wysz?a raczej definicja niesprawiedliwo?ci.

    Czyli jeżeli pan uważa wyrok za właściwy to jest sprawiedliwe a jezeli kto
    inny uważa wyrok za sprawiedliwy to to jest niesprawiedliwe. Jednym
    spłowem sprawiedliwość, jest wtedy, gdy wyroki są dla pana korzystne, mam
    rację?

    [ciach bzdury]

    Słyszeliśmy tę historię, i to nie tylko od pana, ale także od osób
    posługujących się pseudonimami "brat_brata" i "Desert Storm". nadal pan
    twierdzi, że nigdy nie zmieniał pseudonimu?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 18. Data: 2004-12-01 17:22:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > Z takim podejściem może pan zrobić karierę u boku towarzysza Putina, ale nie
    > w Zjednoczonej Europie.

    A Pan doktor to rozumiem, ze swiety i nigdy nie popelnil nawet wykroczenia?

    Na Pana tez sie cos znajdzie w razie potrzeby.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 19. Data: 2004-12-01 17:26:32
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 18:22:57 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > A Pan doktor to rozumiem, ze swiety i nigdy nie popelnil nawet
    > wykroczenia?
    >
    > Na Pana tez sie cos znajdzie w razie potrzeby

    "Nie ma niewinnych, są tylko źle przesłuchiwani"

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 20. Data: 2004-12-01 23:30:48
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. śro 1. grudnia 2004 10:38 Catbert nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawiedliwo%C5%9B%C4%8
    7

    "W jęz. polskim, w znaczeniu potocznym przez "Sprawiedliwość" rozumie się
    też czasami cały system prawny i wszystkie instytucje państwowe powołane do
    jego egzekwowania."

    no i prosze, juz wiemy, ze prawo i sprawiedliwosc to tożsame pojęcia :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)