    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo a sprawiedliwosc
    Date: Thu, 02 Dec 2004 20:33:51 +0100

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 18:19:03 +0100, Rodrig Falkenstein
    <r...@g...pl> napisał:

    > Czyli jeżeli pan uważa wyrok za właściwy to jest sprawiedliwe a jezeli
    > kto inny uważa wyrok za sprawiedliwy to to jest niesprawiedliwe. Jednym
    > spłowem sprawiedliwość, jest wtedy, gdy wyroki są dla pana korzystne,
    > mam rację?
    >
    > [ciach bzdury]
    >
    > Słyszeliśmy tę historię, i to nie tylko od pana, ale także od osób
    > posługujących się pseudonimami "brat_brata" i "Desert Storm". nadal pan
    > twierdzi, że nigdy nie zmieniał pseudonimu?

    Może zamiast zaczynać nowy wątek o policjantach którzy nie strzelali
    zaszczyci mnie pan odpowiedzią w tym wątku?

    Ponawiam pytanie : Co to jest sprawiedliwość, o którą tak ambitnie pan
    walczy?
    Jakie cechy musi mieć wyrok, aby mógł zostac uznany za sprawiedliwy? Jak
    odróżnić wyrok sprawiedliwy od niesprawiedliwego? Czy eksmisja na bruk
    bezrobotnej ciężarnej kobiety, która bez podstawy prawnej zajęła prywatny
    lokal to będzie sprawiedliwe, czy nie? Proszę o prostą odpowiedź, bez
    rozpisywania się na temat tego, że przez Żydów i SLD ta kobieta nie ma
    pracy.

    --
    Falkenstein
    skazania.