  • 51. Data: 2010-07-01 17:08:19
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0ihh9$q03$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Odłożenie czegoś nie jest warunkiem koniecznym otrzymywania emerytury z
    > ZUS, a o tym mówimy.
    Nie, nie o tym mówimy.
    Skąd kasa na zapracowane prawa emerytalne i renty po likwidacji ZUS?

    > A skąd mają brać kasę - na przykład - leworęczni? Albo bezzębni?
    Z bankomatu.

    > Przecież to nie pytanie do państwa.
    To pytanie do ciebie.

    > Znów - nie mówimy o rentach
    Ależ mówimy, mówimy.
    Nawet jak ci to niewygodne.

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2010-07-01 17:12:56
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-01 18:46, Jotte pisze:
    > A co jak bezczelnie nie dał rady i został przedtem kaleką?

    1) "Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997.
    2) Może mieć dzieci (rodzeństwo, rodzinę), które by go utrzymały.
    3) Może liczyć na dobrowolną ofiarność dobrych ludzi. Jeśli im państwo
    nie zrabuje, to może będą chętniej wspierać autentycznie potrzebujących.

    Jeśli w żaden sposób o siebie nie zadbał - to ma umierać z głodu ku
    nauce reszty motłochu.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 53. Data: 2010-07-01 17:17:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0iiap$s6r$1@news.onet.pl Młotkowy <n...@...co.pl>
    pisze:

> [...]
    > zrabuje, to może będą chętniej wspierać autentycznie potrzebujących.
    > Jeśli w żaden sposób o siebie nie zadbał - to ma umierać z głodu ku nauce
    Co za bydlę...

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2010-07-01 17:37:11
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-07-01 19:02, Jotte pisze:
    > Wszędzie te wszechobecne kłamstwa...

    ...oraz Żydzi, masoni i wstrętni cykliści, tak?
    pwz

  • 55. Data: 2010-07-01 17:40:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i0ihh9$q03$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Nie, nie o tym mówimy.
    > Skąd kasa na zapracowane prawa emerytalne i renty po likwidacji ZUS?

    Była już moja odpowiedź na to pytanie.

    > Z bankomatu.

    No właśnie.

    > To pytanie do ciebie.

    Pojawi się taki problem wśród mojej rodziny, lub znajomych, albo ktoś
    się o taką pomoc zwróci, to będę się zastanawiał.

    > Ależ mówimy, mówimy.
    > Nawet jak ci to niewygodne.

    To dyskutuj sobie z tym, z kim dyskutowałeś o rentach.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2010-07-01 17:41:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0ijok$vv2$1@news.onet.pl pwz <p...@o...eu> pisze:

    > ...oraz Żydzi, masoni i wstrętni cykliści, tak?
    ... i radiomaryjcy.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2010-07-01 17:48:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0ijv9$q9$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Była już moja odpowiedź na to pytanie.
    Jak zwykle ci nie wyszła.

    > Pojawi się taki problem wśród mojej rodziny, lub znajomych, albo ktoś się
    > o taką pomoc zwróci, to będę się zastanawiał.
    Wylazł wreszcie sobek.

    > To dyskutuj sobie z tym, z kim dyskutowałeś o rentach.
    Na razie ciebie załatwiłem.
    Bez mydła.

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2010-07-01 18:05:42
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-01 19:17, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i0iiap$s6r$1@news.onet.pl Młotkowy <n...@...co.pl>

    > Co za bydlę...

    A merytorycznie, jak rozumiem - nie masz żadnych kontrargumentów.
    Dziękuję.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 59. Data: 2010-07-01 18:16:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:

    > Na razie ciebie załatwiłem.
    > Bez mydła.

    Znów ci się udało, pech. Możesz już wracać do piaskownicy.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2010-07-01 18:18:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0ildn$46h$1@news.onet.pl Młotkowy <n...@...co.pl>
    pisze:

    >>> 2) Może mieć dzieci (rodzeństwo, rodzinę), które by go utrzymały.
    > A merytorycznie, jak rozumiem
    Nic nie rozumiesz..
    Gdy będziesz nagabywał parkujących pod hipermarketem (co warto by się stało)
    przypomnij sobie swoje posty.

    --
    Jotte