  • 31. Data: 2005-03-20 22:10:10
    Temat: Re: prada na Policji
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Byłeś kiedykolwiek w Nowym Jorku, przykładowo może zostałeś aresztowany za
    zostawienie kilkuletniego dziecka w wózku
    przed sklepem za szybą wystawy, pół metra od Ciebie, albo może zostałeś zamknięty na
    30 lat i pozbawiony praw
    rodzicielskich za robienie zdjęć czteroletniej córce w wannie, albo... ???
    JaC

  • 32. Data: 2005-03-20 22:22:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    na 30 lat i pozbawiony praw
    > rodzicielskich za robienie zdjęć czteroletniej córce w wannie, albo... ???

    o dużo można by tego wymieniać...

    ale z drugiej strony jak ci się skończy paliwo na autostradzie to ci go
    przywiozą.

  • 33. Data: 2005-03-20 22:35:51
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    > Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie napisałem, jakiej porady oczekiwałeś, tak więc nie miej do mnie
    > pretensji, że nie do końca na temat Ci odpisałem.

    bynajmniej zadnych pretensji :)

    > Ale ta osoba, która
    > siedzi pod telefonem zaufania również nie zajmuje się prowadzeniem
    > spraw. O wiele więcej informacji dostaniesz, jak się przespacerujesz do
    > najbliższej Ci jednostki Policji i porozmawiasz z dyżurującym tam
    > policjantem. Bo dyżury mają Ci, co prowadzą sprawy - z reguły.

    OK, nie wiedzialem.... bardzo cenna informacja.
    Ale czemu takiej informacji nie mozna w kulturalny sposob uzyskac od
    np. takiej osoby do ktorej dzwonilem ;((

    pozdrawiam,
    Robert K.

  • 34. Data: 2005-03-20 23:01:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > OK, nie wiedzialem.... bardzo cenna informacja.
    > Ale czemu takiej informacji nie mozna w kulturalny sposob uzyskac od
    > np. takiej osoby do ktorej dzwonilem ;((

    loedys musial flaszke skonczyc, a Ty niedobry zes mu przerwal! :-)

    P.

  • 35. Data: 2005-03-21 10:40:42
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    wiadomości

    > Dzwoniłaś kiedykolwiek na 997? Zgłaszałaś cokolwiek? Chyba nie wiesz,
    > dlaczego nie można się dodzwonić... Polecam przetestować 997 i nr normalny
    > do dyżurki. Ten drugi jest odbierany znacznie szybciej. Masz pomysł
    > dlaczego?

    mi zdarzylo sie dzwonic kilkakrotnie w swoim zyciu, nigdy nie musialem
    czekac zbyt dlugo na odebranie telefonu

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 36. Data: 2005-03-24 20:36:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szlovak wrote:
    > Jedyne rozwiązenie to iśc do prawnika

    A prawnik to przepraszam z czego korzysta?
    Z wiedzy tajemnej?

  • 37. Data: 2005-03-24 20:38:49
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > wiesz co to google.

    Jasne. Czy wiesz o czym mówisz? Myślisz że w internecie jest wszystko?
    Mylisz się i to bardzo grubo. Szczególnie kiedy informacja jest towarem
    za który inni biorą pieniądze.

    PS Wiem bo szukałem na temat odpowiedzialności administratora kamienicy
    i gó*** znalazłem, a posługiwać się internetem umiem bardzo dobrze.
    Jedyne rozwiązenie to iśc do prawnika

    Pozdrawiam
    Adam

  • 38. Data: 2005-03-24 20:55:57
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > A prawnik to przepraszam z czego korzysta?
    > Z wiedzy tajemnej?

    Mówisz że prawnik uczy się w szkołach prawniczych tak sobie? Każdy może
    się tego dowiedzieć ale musi wiedziec gdzie szukać - Google nie jest
    sposobem na to, no chyba ze miałeś na myśli że w Googlu znajdę namiary
    na prawnika :-) ROTFL