  • 21. Data: 2005-03-20 18:44:04
    Temat: Re: prada na Policji
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > Zgadzam się w 100% i cieszę się z tego
    > Nie chciałbym przecież być pokonany Twoim doświadczeniem

    Jak nie umiesz cytować postów to nie cytuj, tylko wejdź pod swój kamień spod
    którego wylazłeś.
    I jak najprędzej odwieź swojego psychoanalityka, a jeszcze lepiej zmień
    lekarza bo ten Cie oszukuje.

    Anducha

  • 22. Data: 2005-03-20 19:30:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert K. wrote:

    > jakie na przyklad?

    A pełno jest poradni typu "bo zupa była za słona".
    Oni są od udzielania porad.
    Nie znam, bo nigdy mi nie były potrzebne.

    > Oczywiscie, Ty bys zaladowal proce i sam sie rozprawil z kim trzeba ;p

    Nie rozprawił tylko wziął google i poszukał gdzie szukać pomocy.
    Są również stowarzyszenia, które porad prawnych udzielają za darmo.
    Kiedyś jak coś potrzebowałem to całą listę tego znalazłem.

    > Oświeć wiec bladzacych w ciemnnosci ....

    wiesz co to google.

  • 23. Data: 2005-03-20 19:31:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Policjant jest by _służyć_ społeczeństwu.

    Policjant jest by służyć, a nie być służącym.

  • 24. Data: 2005-03-20 19:41:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d1kj2j$rg6$2@inews.gazeta.pl

    > Policjant jest by służyć, a nie być służącym.

    Mamy bardzo różne rozumienie słowa "sługa".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 25. Data: 2005-03-20 20:24:30
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Anducha wrote:

    > Jak nie umiesz cytować postów to nie cytuj, tylko wejdź pod swój kamień
    > spod którego wylazłeś.

    Ustaw sobie kodowanie, a do czasu tej skomplikowanej czynności zostań pod
    swoim kamieniem.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2005-03-20 21:08:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Mamy bardzo różne rozumienie słowa "sługa".

    Mniejsza z tym.
    Policjant nie jest od udzielania porad prawnych.
    A prawnik od wypisywania mandatów i łapania złodziei.

  • 27. Data: 2005-03-20 21:20:16
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > Ustaw sobie kodowanie, a do czasu tej skomplikowanej czynności zostań pod
    > swoim kamieniem.

    Lepiej sprawdź swoje ustawienia

  • 28. Data: 2005-03-20 21:30:26
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Anducha wrote:

    > Lepiej sprawdź swoje ustawienia

    ROTF

    --
    Marek

  • 29. Data: 2005-03-20 21:32:03
    Od: Marek Wolski <u...@p...onet.pl>

    Anducha wrote:

    > Lepiej sprawdź swoje ustawienia

    ROTFL

    --
    Marek

  • 30. Data: 2005-03-20 22:07:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktora jest zastraszana, sa pogrozki, tym samym osoba ta boi sie
    zglosic
    > oficjalnie fakt na Policje - moze inaczej, nie boi sie ale chce
    wiedziec czy
    > pozostanie anonimowa, jaka bedzie miala ochrone, co moga zrobic osobie
    ktora
    > ma byc ewentualnie pozwana... to powiedz mi gdzie sie tego dowiedziec
    jak
    > nie na Policji??? A moze umowic sie w Kancelarii Prawniczej i wywalic
    500 zl
    > za kilka prostych i podstawowych pytan, ktore powinny byc dla

    Nie napisałem, jakiej porady oczekiwałeś, tak więc nie miej do mnie
    pretensji, że nie do końca na temat Ci odpisałem. Ale ta osoba, która
    siedzi pod telefonem zaufania również nie zajmuje się prowadzeniem
    spraw. O wiele więcej informacji dostaniesz, jak się przespacerujesz do
    najbliższej Ci jednostki Policji i porozmawiasz z dyżurującym tam
    policjantem. Bo dyżury mają Ci, co prowadzą sprawy - z reguły.