  • 1. Data: 2007-03-14 10:31:46
    Temat: pracodawca nie wypłaca pensji...
    Od: Siakotako <S...@o...pl>

    Witam!

    W styczniu moja dziewczyna pracowała dla agencji pracy tymczasowej
    Leader Service w Opolu... przez ten miesiąc nie zarobiła wiele niecałe
    200zl (jest studentką sesja i te sprawy)... ale każdy grosz się liczy...
    jest to dla niej kwota za czynsz przez cały miesiąc... Super dwie
    inteligentne panie blondynki cały czas nas zbywają i nie odpowiadają na
    pytanie kiedy pieniądze znajdą się na koncie... a powinny sie tam
    znaleść do końca lutego... Co można zrobić z taką sytuacją ? Iść do PIP,
    złożyć jakiejś pismo ? pomocy...

  • 2. Data: 2007-03-14 15:54:23
    Temat: Re: pracodawca nie wypłaca pensji...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:et8iud$tup$1@news.onet.pl Siakotako <S...@o...pl>
    pisze:

    > Super dwie inteligentne panie blondynki cały czas nas zbywają i nie
    > odpowiadają na pytanie kiedy pieniądze znajdą się na koncie
    1. Poważne sprawy załatwia się na piśmie.
    2. Dwie super inteligentne panie blondynki nie mają szefa?

    --
    Jotte