  • 1. Data: 2007-10-04 09:00:12
    Temat: praca zmianowa
    Od: adaa <a...@8...pl>

    Witam , mam pytanie. Pracuję na trzy zmiany , ale od jakiegoś czasu
    zaóważyłam ,że nocki mają tylko niektóre kobiety niby ze względu na
    dzieci, a ja tymczasem w tym miesiącu mam grafik taki: od 12 do 20,
    następny tydzień od 8 do 16 i tak na przemian, jestem samotną matką ,
    pracuję w tej firmie już 13 lat , mam każde stanowisko opanowane, i po
    prostu czuję się pokrzywdzona taką zmianą, tym bardziej że jest 21
    kobiet a trafia tylko ok 4 na taką zmianę, czy to jest mobbing? I czy
    mam prawo walczyc o zmianę godz? Nie dam sobie rady z obowiązkami
    domowymi a co moje biedne dzieci zrobią same w domu? Bez obiadu? Proszę
    o odpowiedz , pozdrawiam ADa

  • 2. Data: 2007-10-04 12:26:49
    Temat: Re: praca zmianowa
    Od: "miffy" <m...@m...mi>

    Użytkownik "adaa" <a...@8...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > walczyc o zmianę godz? Nie dam sobie rady z obowiązkami domowymi a co moje
    > biedne dzieci zrobią same w domu? Bez obiadu? Proszę o odpowiedz ,

    Polecam poczytać Kodeks Pracy, z którego można dowiedzieć się między innymi,
    że osoba wychowująca dziecko do 8 lat może odmówic pracy na nocnych
    zmianach, pracy w nadgodzinach a jeśłi dziecko ma poniżej 4 lat to także
    wyjazdu w delegację poza miejsca zamieszkania.