  • 1. Data: 2007-10-04 06:26:07
    Temat: Dopuszczenie przesyłania zapytań drogą elektroniczną...
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    Polski spamer podający swoje namiary, telefony i adresy napisał:

    Dyrektor Zarządzający
    "YYYYYY" Sp. z o.o.
    Szanowni Państwo
    Zgodnie z obowiazujacym stanem prawnym zwracamy się z pytaniem*, czy
    wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie oferty specjalnej na temat
    outsourcingu w zakresie usług (...). Jeżeli wyrażacie Państwo swoją zgodę
    na otrzymanie jednorazowej oferty specjalnej, proszę kliknąć TUTAJ**:
    (...)
    * zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz.U. z 2002r, nr 144 poz. 1204 ustawy z dnia 18 lipca 2002
    r.) oraz dyrektywą UOKiK: dopuszczalne jest przesłanie na adres e-mail
    pytania czy adresat zgadza się na otrzymywanie drogą elektroniczną
    informacji handlowej " - materiały z konferencji nt. Bezpieczeństwa w Sieci
    Internet, Warszawa 14 marca 2006.
    ** Jeżeli nie są Państwo zainteresowani ofertą specjalną, proszę nie
    odpowiadać na ten email, a oferta nie będzie wysyłana.

    czy to prawda te przypisy za gwiazdką ????
    szukałem i nie bardzo mogłem znaleźć...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2007-10-04 07:34:41
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiadać na ten email, a oferta nie będzie wysyłana.
    >

    > czy to prawda te przypisy za gwiazdką ????

    Proste tylko troszeczkę wysiłku -
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Ustawa+z+dnia+18
    +lipca+2002+r.+o+%C5%9Bwiadczeniu+us%C5%82ug+drog%C4
    %85&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

  • 3. Data: 2007-10-04 08:50:59
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

> [...]
    > odpowiadać na ten email, a oferta nie będzie wysyłana.
    >

    > czy to prawda te przypisy za gwiazdką ????

    Warto samemu sprawdzić, bo niktórzy są na tyle bezczelni, że nie zadają
    sobie trudu sprawdzenia aktualności tych przepisów ani nawet ich sensu
    (niektóre są uchylone) i robią kopiuj/wklej do swojego spamu.

    SOTB

  • 4. Data: 2007-10-04 09:20:42
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "sotb" <s...@n...netu> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie trudu sprawdzenia aktualności tych przepisów ani nawet ich sensu
    > (niektóre są uchylone) i robią kopiuj/wklej do swojego spamu.

    Dz.U.02.144.1204

    2004.05.01 zm. Dz.U.04.96.959 art. 75

    2004.08.21 zm. Dz.U.04.173.1808 art. 49

    2007.04.21 zm. Dz.U.07.50.331 art. 124

    USTAWA

    z dnia 18 lipca 2002 r.

    o świadczeniu usług drogą elektroniczną.1)

    (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r.)

    Najbardziej aktualna podstawa prawna.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 5. Data: 2007-10-04 18:28:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Thu, 4 Oct 2007 09:34:41 +0200, od mecenas :

    > Proste tylko troszeczkę wysiłku -
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Ustawa+z+dnia+18
    +lipca+2002+r.+o+%C5%9Bwiadczeniu+us%C5%82ug+drog%C4
    %85&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

    wskaż więc w ustawie którą przeczytałem zanim mi to zasugerowałeś tę furtkę
    pozwalającą wysyłać zapytania...