  • 1. Data: 2004-08-03 22:13:51
    Temat: pozew do sadu pracy czy raczej uklad z pracodawca
    Od: "Ali al meni" <2...@w...plNOSPAMU>

    czesc
    - pracodawca nie wydal mi swiadectwa pracy
    - nie wyplacil ekwiwalentu za niwewykorzystany urlop
    - ostatnie 2 tygodnie pracowalem na czarno , bo nie podpisal kolejnej umowy
    mimo ,ze wczesniej zadeklarowal (podpisanie)

    co proponujecie - zlozyc pozew w sadzie pracy , czy raczej pojsc do niego i
    sie czapkowac . czy jest to na tyle nieprzyjmne doswiadczenie , ze lepiej
    dac se spokoj z sadem
    Co proponujecie?
    pozdr

  • 2. Data: 2004-08-03 22:17:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 4 Aug 2004 00:13:51 +0200, Ali al meni naskrobał(a):

    pozew a potem ugoda - tyle że sądowa :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-04 09:13:42
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Ali al meni" <2...@w...plNOSPAMU> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie czapkowac . czy jest to na tyle nieprzyjmne doswiadczenie , ze lepiej

    Zalezy jakie masz uklady z pracodawca. Jesli mozecie
    rozmawiac, to sie dogadajcie.

    Jesli nie mozecie sie dogadac - to sad krotko
    potraktuje pracodawce.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl