  • 11. Data: 2011-03-31 10:30:34
    Temat: Re: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:24, Liwiusz pisze:

    > 2008:
    > Premier Donald Tusk po spotkaniu Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu
    > Terytorialnego zapowiedział, że jego rząd będzie chciał doprowadzić
    > jeszcze w tym roku do zniesienia obowiązku meldunku.
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,48827
    68.html

    "Obowiązek meldunkowy to już przeszłość
    PAP | dodane 2010-10-14 (13:05)
    Prezydent Bronisław Komorowski podpisał ustawę o ewidencji ludności,
    która likwiduje obowiązek meldunkowy od 1 stycznia 2014 roku.

    Więc można powiedzieć, że trochę się spóźnia ale słowa dotrzymał. ;)

    --
    spp

  • 12. Data: 2011-03-31 10:32:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 12:30, spp pisze:

> [...]
    > która likwiduje obowiązek meldunkowy od 1 stycznia 2014 roku.
    >
    > Więc można powiedzieć, że trochę się spóźnia ale słowa dotrzymał. ;)

    Jaka przeszłość, skoro jeszcze przez kilka lat będzie obowiązywał?
    Pismaki to mają jednak pomysły do wprowadzających w błąd tytułów :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-03-31 10:34:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:32, Liwiusz pisze:

    > Jaka przeszłość, skoro jeszcze przez kilka lat będzie obowiązywał?
    > Pismaki to mają jednak pomysły do wprowadzających w błąd tytułów :)

    Otóż to. A potem pokolenie które wychowuje się na tytułach i sms-ach
    twierdzi, że 'obowiązek meldunkowy został zniesiony'. ;)

    --
    spp

  • 14. Data: 2011-03-31 10:50:21
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie ma to jak wszystko zwalić na przyszły rząd PiS ;-))

    -----

  • 15. Data: 2011-03-31 10:50:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zieeeeew.

    -----

  • 16. Data: 2011-03-31 10:54:56
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > Żartujesz? To _Ty_ masz jakiś interes w Sądzie, nie odwrotnie.
    Właśnie pytałem w UM Pani nie wyda mi żadnego adresu zameldowania z powodu
    ustawy o ochronie danych osobowych. Jedynie Sąd/Policja itp ma prawo zwrócić
    się w tej sprawie do nich.
    Tak więc kolego kam dziekuję Ci serdecznie za takie złe podpowiedzi.

    Ponieważ nie znam innego adresu sprawa idzie do Sądu lokalnego zgodnie z
    informacją w pozwie.
    Z tego co wiem po dziesiątkach innych pozwów jakie wysyłałem Sądu lokalnego
    nie interesuje czy tam mieszka czy nie mieszka zawsze dostaje wyrok
    prawomocny nawet jak nie odbierze koresponedencji albo nawet jak nie
    mieszka. Natomiast Lublin nie da wyroku prawomocnego jeśli pacjent nie
    odbierze odpisu pozwu. Dla mnie osobiście to lekka porażka systemu
    elektronicznego i zbędna dodatkowa biurokracja bo w lokalnym i tak to
    przejdzie dalej bo zawsze przechodziło.

    Sprawa się wyjasniła tak więc temat zamkniety.
    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2011-03-31 10:56:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-31 12:54, Bartosz pisze:

    > Sprawa się wyjasniła tak więc temat zamkniety.

    Ale dla wszystkich tutaj on nigdy nie był otwarty - taki koniec był
    oczywisty.

    --
    spp

  • 18. Data: 2011-03-31 10:59:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]

    > lokalnego nie interesuje czy tam mieszka czy nie mieszka zawsze dostaje
    > wyrok prawomocny nawet jak nie odbierze koresponedencji albo nawet jak

    Nieprawda - nigdy, jak list wróci jako "adresat tu nie mieszka".

    > nie mieszka. Natomiast Lublin nie da wyroku prawomocnego jeśli pacjent
    > nie odbierze odpisu pozwu. Dla mnie osobiście to lekka porażka systemu

    To też nieprawda, Lublin uznaje podwójną awizację jako skuteczną.

    > Sprawa się wyjasniła tak więc temat zamkniety.

    Oj, zając, ty chyba nie po radę tutaj przyszedłeś :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-03-31 11:01:28
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Z łezką w oku wspominam, jak pewna sędzina grodzka szukała uparcie chyba ze trzy lata
    mojego adresu poprzez wszystkich świętych ze
    skarbówk, ZUS-em i usługodawcą włącznie, gdy odmówiłem zapłaty mandatu i przyjęcia
    punktów karnych za parkingową stłuczkę (jak
    powszechnie wiadomo w podobnyh sprawyach "to tamten ch.. we mnie wjechał" ;))

    PS. wychodząc z windy na piętrze w towarzystwie kobiety (decydujący moment, bo nie
    mogłem z uwagi na krótką parodniową znajomość
    wzbudzać podejrzeń mówieniem, że ja to nie ja) nadziałem się na dzielnicowego co
    zaskutkowało doręczeniem ;-)

    PS 2. dowód, że przez laski faceci idą z torbami :-))

    -----

    > do usunięcia przeszkody w doręczeniu nakazu zapłaty poprzez wskazanie adresu
    pozwanego X Y, pod który można by było doręczyć
    stronie pisma sądowe, bowiem odpis nakazu zapłaty powrócił do Sądu z
    adnotacją poczty: "Nie doręczono z innego powodu-adresat pod tym adresem nie
    mieszka".

  • 20. Data: 2011-03-31 11:11:36
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > Nieprawda - nigdy, jak list wróci jako "adresat tu nie mieszka".

    A to przepraszam nie wiedziałem, że to róznica nie podjęcie a nie podjęcie z
    adnotacją "adresat tu nie mieszka".
    Najwidoczniej zawsze wracały z powodu nie podjęcia w terminie. Bo koleś za
    granica mieszka a wyrok dostał prawomocny w Polsce :P i to mi się podoba za
    jaja go nie ma uciekania od płacenia.

    > To też nieprawda, Lublin uznaje podwójną awizację jako skuteczną.

    Nieprawda - wraca do sadu lokalnego ponieważ nie podałem adresu do
    skutecznego doręczenia co wynika z pisma a pani z sadu mi to potwierdziła że
    jak nie podam innego adresu to wróci do loklnego Sądu.