  • 1. Data: 2007-06-26 14:16:37
    Temat: powierzenie innej pracy, czyli jak zostac "murzynem"...
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    czesc i czolem!

    pisze do Was znowu z moim ciagnacym sie problemem w pracy.
    pracowalem w wydziale AAA, dostalem wypowiedzenie zmieniajace 17.04.2007r.,
    na ktore sie nie zgodzilem (w skrocie robilbym 3 razy wiecej za te same
    pieniadze).
    dostalem tez zakres obowiazkow na nowym stanowisku (wydzial BBB) z dnia
    16.04.2007r., odebrane przeze mnie 25.04.2007r.

    do dzisiaj bylem przekonany, ze pracuje na tym zmienionym stanowisku, ale
    okazuje sie, ze nie, nikt nie wie, czy ja jestem w starym wydziale czy
    nowym...

    dodatkowo dzis kierownik komorki zupelnie niezwiazanej z moja praca i
    kwalifikacjami (wydzial CCC) poinformowal mnie, ze szef zadecydowal, ze mam
    przejsc do niego adresowac koperty, przybijac pieczatki na projektach i
    prostowac archiwum... uzyl sformulowania, ze mam przyjsc "pomoc", bo tam sie
    panie nie wyrabiaja a w dodatku jedna jest na urlopie dwa tygodnie. szlag
    mnie trafia, bo wiem, ze one sie tam ewidentnie opierdzielaja, maja otwarte
    drzwi, przechodze to widze.

    szef nie znalazl dla mnie oczywiscie czasu, nie wiem, czy mam wykonywac
    stare obowiazki i te nowe, czy tylko te nowe. ktory zakres obowiazkow mnie
    obowiazuje?
    poradzcie cos, bo nerwy mi sie koncza juz

    pozdrawiam serdecznie
    pawel

  • 2. Data: 2007-06-27 00:19:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > szef nie znalazl dla mnie oczywiscie czasu, nie wiem, czy mam wykonywac
    > stare obowiazki i te nowe, czy tylko te nowe. ktory zakres obowiazkow
    > mnie obowiazuje?

    Przeczytaj swój post jeszcze raz i zastanów się, skąd my mamy wiedzieć? Idź
    do swojego przełożonego i zapytaj.