  • 1. Data: 2007-06-26 12:26:27
    Temat: OFE przelanie składek z ZUS
    Od: "Gerard" <s...@o...pl>

    Moja żona ma OFE w PZU i już od 6 lat nie wpływają na jej konto pieniądze.
    Wielokrotnie pisaliśmy pisma do ZUS-u i nic - olew kompletny.
    Przychodzą lakoniczne wyjaśnienia że ich system ma rozdzielone konta (coś ze
    zmianą nazwiska po ślubie) i trwa ich konsolidacja. Mówią, że póki nowy
    system nie zostanie wdrożony to nic nie mogązrobić. I do chwili zjednoczenia
    każą cierpliwie czekać.
    Czy jest jakiś sposób, by ich zmusić do podjęcia działania, czy rzeczywiście
    tylko czekać. A może zarządać jakiegoś odszkodowania.

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Gerard

  • 2. Data: 2007-06-26 13:08:44
    Temat: Re: OFE przelanie składek z ZUS
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    I co im zrobisz dasz w morde ?

  • 3. Data: 2007-06-26 18:57:51
    Od: l...@g...com

    On 26 Cze, 14:26, "Gerard" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > system nie zostanie wdrożony to nic nie mogązrobić. I do chwili zjednoczenia
    Jedyną metodą w takiej sytuacji jest sądowe wymuszenie przelania
    składek.
    Informacje http://www.multiofe.pl/faq.IIfilar.ZUSodda.shtml

    Niestety sytuacja jest częsta, a ZUSowi się nie spieszy.... :(
    www.multiofe.pl