  • 1. Data: 2004-11-17 12:04:35
    Temat: poszukuję artykułu
    Od: "Paweł Sikora" <s...@o...pl>

    Witam

    Zdaje się, że gdzieś około września na łamach żótłych stron Rzeczypospolitej
    był artykuł dot. prekluzji dowodowej w postępowaniu w sprawahch
    gospodarczych. Czy ktoś z grupowiczów dysponuje może tym artykułem?
    Będę wdzięczny za pomoc

    PS

  • 2. Data: 2004-11-17 20:34:31
    Temat: Re: poszukuję artykułu
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Paweł Sikora napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > był artykuł dot. prekluzji dowodowej w postępowaniu w sprawahch
    > gospodarczych. Czy ktoś z grupowiczów dysponuje może tym artykułem?

    Myślę, że jest w archiwum na stronie Rzeczpospolitej.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-17 21:08:57
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:
    > Myślę, że jest w archiwum na stronie Rzeczpospolitej.

    ale płatne... :)

    KG