  • 1. Data: 2004-11-17 11:36:24
    Temat: Dwie umowy - jedno dzieło
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Witam
    Czy można do jednego dzieła podpisać dwie umowy ?? Podpisałem już jedną
    umowe o dzieło, w której były info o stronach, terminach, kwotach, troche o
    przedmiocie umowy. Teraz dostałem rachunek do tej umowy (z wyliczeniem
    podatku) i drugą umowe o dzieło (o to samo dzieło), w tym z kolei są moje
    dane NIP Pesel itd oraz zupełenie ogólne warunki nie kłócące się z warunkami
    pierwszej. Jak pytałem po co ta druga umowa to "dla celów księgowych". Czy
    tak można ?? Podpisywać ??

    Pozdrawiam, Tomek

    P.S. Skąd sie bierze taki a nie inny Koszt Uzyskania Przychodu ?? Jak dla
    mnie to on jest wzięty z kosmosu, a ponieważ jest to program komputerowy, to
    chyba można nawet do 50% KUP.