  • 41. Data: 2023-11-19 14:34:21
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:11, Shrek pisze:

    > Nie kombinuj tylko dawaj źródło do tych pocisków latających na 10 km
    > (tylko pamiętaj - nie wielkokalibrowe). I weź pokaż filmik jak powiedzmy
    >  razy kręcisz nagantem i strzelasz (niech będzie do tarczy;))
    Bo kręcący się NAGANT spowoduje dolot pocisku na 10 km i ma krytyczne
    znaczenie dla przyznana postrzelonemu rolnikowi odszkodowania.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 42. Data: 2023-11-19 14:40:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co tui się zastanawiać, coś pomylił, jak w tym, coś napisał same
    > głupoty. Ani milicjant.

    Ano były milicjant, z aktualnym kościelnym.

    > Nie wiemy, czy kłusował. Twierdził, ze polował
    > na dziki, ale mógł kłamać.

    No ale twierdziłeś że spierdalał bo kłusował. I że nie wiedział że
    trafił człowieka. A teraz wyjeżdzasz z z wersją że świadomie do niego
    strzelał. Weź się ogarnij;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-11-19 14:43:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:30, Kviat pisze:

    > Tak. To właśnie z tego wynika.
    > Przecież zabił kogoś...

    Jeszcze bardziej od Shreka odlatujesz. Jak na zawodach strzeleckich ktoś
    na trybunach zaintonuje "Miedzynarodówke", to z tego wynika, że zawodnik
    trafił "10". Nie? Jak to!? Przecież trafił "10".

    > Tak samo wyjaśniałeś, jak wyjaśniałeś, że skoro kierowca zapierdalał
    > tyle kilometrów, to zapierdalał bezpiecznie.
    > Ten gostek też pewnie wiele razy strzelał nie wiedząc do czego strzela i
    > te wiele razy nikt nie zginął, więc powodem śmierci na bank nie był
    > strzał tego "myśliwego"...

    I teraz wiesz, czemu Tobie, czy Shrekowi nei warto tłumaczyć. I tak nie
    zrozumiesz i i tak po pewnym czasie w wątku z tym nie związanym
    będziesz pajacował.

    > Płaskoziemcy piszą jaki Ziemia ma kształt i też są głęboko przekonani,
    > że coś komuś wyjaśniają.

    To ziemia nie jest płaska? Już wiem, czemu na morzu mi się te statki
    chowają. One poza rąbek świata wypływają? Jakie to proste.

    > Na twoje nieszczęście ja zapamiętałem i zrozumiałem ile są warte twoje
    > teorie na wszystko i twoje "wyjaśnienia".

    Nie wiem, czy Ci już pisałem, ale nie należysz do ludzi, na których
    aprobacie mi zależy. Co więcej, im bardziej moje zdanie są od Twojego
    odległe, tym lepiej.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-11-19 14:46:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli pajacujesz dalej :-) Czy każdy postrzał oka kończy się śmiercią?

    Ogólnie nie każdy strzał (nawet nie każdy celny) się kończy śmiercią.
    Nie wiem do czego dążysz.

    > Ale to nie ja szukam.

    Oczywiście że nie szukasz, bo takich nie ma.

    > Czyli nie rozumiesz, ale zamiast zapytać, to innym niewiedzę zarzucasz.

    Co ma wspólnego limit prawny 17J od tego że zarzucam ci bzdurę że zwykłe
    pociski z karabinu latają na 10 km?

    > Tak. Na setnym zaraz za tarczą wyparowują. Spalają się w atmosferze. Jak
    > strzela się dalej (na kilometr, to zawody są dość regularnie) to pociski
    > się powleka ceramiką :-)

    Dawaj linka do tych 10 km i nie pierdol:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-11-19 14:48:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo kręcący się NAGANT spowoduje dolot pocisku na 10 km i ma krytyczne
    > znaczenie dla przyznana postrzelonemu rolnikowi odszkodowania.

    Ma krytyczne dla poprzedniego zagadnienia cy prawdopodobieństwo
    "wygranej" w rosyjską ruletkę jest _znacząco_ mniejsze niż 1/6:P

    Miałeś sprawdzić w weekend - no i ile razy zakręciłeś nagantem zanim
    trafiłeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-11-19 14:54:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:40, Shrek pisze:

    > Ano były milicjant, z aktualnym kościelnym.

    Jakby popa wzięli do zespołu, to by Bóg kule nosił i ten młodzieniec by
    żył. Proponuje wniosek, że strzelać w sadzie do nierozpoznanego celu
    można tylko, o ile w zespole strzelającym jest osoba duchowna wznosząca
    modły7 do Boga. I musi ich być dwóch, albo trzech, by mogli strzelać.

    > No ale twierdziłeś że spierdalał bo kłusował. I że nie wiedział że
    > trafił człowieka. A teraz wyjeżdzasz z z wersją że świadomie do niego
    > strzelał. Weź się ogarnij;)

    A jeśli się pomyl;iłem. On tam badania naukowe prowadził i chciał
    sprawdzić, czy pocisk na 10 kilometrów doleci - doleciał!

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-11-19 14:59:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:46, Shrek pisze:

    > Ogólnie nie każdy strzał (nawet nie każdy celny) się kończy śmiercią.
    > Nie wiem do czego dążysz.

    Ja próbuję z tych Twoich wycisnąć choćby kroplę jakiejś logiki. To Ty
    pisałeś o tym, że trzeba w oko trafić, by zabić. Te ne wiem, dlaczego,
    ale ufa m, ze skoro piszesz to, to dostrzegasz w tym jakiś sens, czy
    logikę.

    > Oczywiście że nie szukasz, bo takich nie ma.

    Oczywiście, ze nie ma. Co w tym odkrywczego?

    > Co ma wspólnego limit prawny 17J od tego że zarzucam ci bzdurę że zwykłe
    > pociski z karabinu latają na 10 km?

    Też nie wiem, ale skoro Ty uważasz to za ważne, to próbuję pojąć. Słabo
    mi idzie.

    > Dawaj linka do tych 10 km i nie pierdol:P

    To znajdź, ze nie dolecą :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 48. Data: 2023-11-19 15:00:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 14:48, Shrek pisze:

    > Ma krytyczne dla poprzedniego zagadnienia cy prawdopodobieństwo
    > "wygranej" w rosyjską ruletkę jest _znacząco_ mniejsze niż 1/6:P

    I co to ma wspólnego z postrzeleniem rolnika?

    > Miałeś sprawdzić w weekend - no i ile razy zakręciłeś nagantem zanim
    > trafiłeś?

    Wiesz, że na pewno nie pisałem o czymś takim? Ale to byś musiał rozumieć
    słowo pisane.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 49. Data: 2023-11-19 15:11:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    erdził, ze polował na dziki, ale mógł

    > A jeśli się pomyl;iłem.

    Dzień jak co dzień...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2023-11-19 15:14:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To znajdź, ze nie dolecą :-)

    Pewnie nie słyszałeś o podstawach prowadzenia dyskusji ani o czajniczku
    russella?

    Drugi raz wyszedłeś na idiotę w tematyce w której mało kto podejrzewał
    cie o idiotyzm (no może kwiatek w ciebie wierzył) i brniesz dalej.
    Gratulacjie - przekroczyłeś nawet moje oczekiwania;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!