    From: "Anonymous" <N...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: posiadanie broni bez zezwolenia
    Date: Sat, 7 Aug 2004 16:44:01 +0200

    Co by mi grozilo gdyby zlapala mnie policja na posiadaniu broni gazowej bez
    zezwolenia ? (nabita,bron mojego ojca, on ma zezwolenie, ja nie (i jestem
    pelnoletni).

    Czy poszedlbym siedziec czy konczy sie na grzywnie/upomnieniu ?
    Jest to przestepstwo czy wykroczenie ?
    Zakladamy ze bron mam ukryta (przy pasku), nie uzylem jej w zadnym celu.

    A.