  • 91. Data: 2007-02-09 21:18:53
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak, ale tutaj nie masz innego producenta chleba - są producenci innych
    > rodzajów żywności. Lepszej, tańszej i zdrowszej, ale ja czasem
    > potrzebuję chleba.

    jest. Linux, MacOS. Starsze wersje win z drugiej reki. M

    P.

  • 92. Data: 2007-02-09 21:49:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tylko to jest już rzeźbienie.

    jak amsz obcykany linux, przygotuj jakis skrypt to rzezbienia nie
    bedzie. wpisze sie install.sh jako root i sprawa zalatwiona.

    > Zgadnij, dlaczego (i dlaczego nie odniosłeś się do drugiego przykładu -
    > to jest powiązane).

    nie chce mi sie juz ciagnac tego tematu, dzis za duzo trollowania :)

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 93. Data: 2007-02-09 21:53:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ala to ala....

    > 2-3 stówy na badziewie, które marudzi przy każdej większej zmianie
    > konfiguracji to "grosze"?

    gowno prawda, ja uzywam od kilk lat i nigdy nie bylo zwisu, nigdy, to
    juz nie to co starsze windowsy, po kilku operacjach niebiski ekran.

    > Porównaj sobie np. obciążenie systemu przez aMule i praktycznie
    > identyczny windowsowy eMule działający pod wine...

    jak odpalasz eclipse tez tak marudzisz?
    Zmusza Cie ktos do uruchamianiau X programow w tym samym czasie ?
    niezawygodny? :)

    Chcialem soft przeniesc za pomoca Kyixa (nawet kupilem za 400$),
    tworzylem go pod katem zgodnosci, jednak linux ma tak czcionki zjebane
    ze zdecydowalem sie na wine, i bardzo ladnie chodzi. Uzywam obecnie dell
    a z prockiem 660, 256 ramu. Obecnie sa robione takie konfiguracje zeto
    tobciazeni jest praktycznie niewidoczne

    > Że nie wspomnę o problemach z grami 3D.

    no bywaja, ale nikt cie nie zmusz do grania we wszytsko. A jak chcesz
    kup win 98 one xp czy visty nie wymagaja :)

  • 94. Data: 2007-02-09 22:40:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > jest. Linux, MacOS.

    To jest inny rodzaj żywności - w tej analogii.

    > Starsze wersje win z drugiej reki. M

    No tak, ale wtedy często mamy złamanie umowy i pozbawienie tego twojego
    świętego potencjalnego zysku - czyli wg. ciebie złodziejstwo...

  • 95. Data: 2007-02-09 22:46:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > gowno prawda, ja uzywam od kilk lat i nigdy nie bylo zwisu, nigdy, to
    > juz nie to co starsze windowsy, po kilku operacjach niebiski ekran.

    No, tutaj dokuczanie jest wbudowane jako "funkcja" - pod kryptonimem
    "aktywacja".

    > jak odpalasz eclipse tez tak marudzisz?
    > Zmusza Cie ktos do uruchamianiau X programow w tym samym czasie ?
    > niezawygodny? :)

    Ja wiem, że to do wingrozy się przyzwyczaiłeś, ale ja głównie używam
    linuxa i dla mnie system _musi_ być wielozadaniowy i wielowątkowy.

    > Chcialem soft przeniesc za pomoca Kyixa (nawet kupilem za 400$),
    > tworzylem go pod katem zgodnosci, jednak linux ma tak czcionki zjebane

    Przypuszczam, że jeśli już, to wingroza nie trzyma standardów, a swoje
    prywatne "chroni" (podobna sytuacja co przy stronach tworzonych przez
    mikrosyfowe programy - na innych przeglądarkach wszystko się "rozjeżdża"
    albo w ogóle nie działa).

    [ciach]

    > no bywaja, ale nikt cie nie zmusz do grania we wszytsko. A jak chcesz
    > kup win 98 one xp czy visty nie wymagaja :)

    Bajaj dalej.

    Niektóre może od biedy pod 98se zadziałają, ale mało stabilnie. Pomijam
    taki drobny detal, że 98se w ogóle odmawia współpracy z np. GeForce 6200
    firmowanym przez Asusa czy dodatkową parą kanałów EIDE do napędów (XP
    od biedy działa - tylko trzeba go siłą zmusić do użycia alternatywnych
    sterowników).

  • 96. Data: 2007-02-09 22:47:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > jak amsz obcykany linux, przygotuj jakis skrypt to rzezbienia nie
    > bedzie. wpisze sie install.sh jako root i sprawa zalatwiona.

    Mamma mia... Przecież właśnie chodzi o to, żeby _nie_ działać jako root!

    Tani unik...

  • 97. Data: 2007-02-10 10:30:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To jest inny rodzaj żywności - w tej analogii.

    > No tak, ale wtedy często mamy złamanie umowy i pozbawienie tego twojego
    > świętego potencjalnego zysku - czyli wg. ciebie złodziejstwo...

    niekoneicznie zlaanie umowy, w kazdym razie nie korzystasz z nielegalnie
    dobytej kopii a a z kopii za ktora otrzymal wynagrodzenie wiec od
    stronymoralnej trudno nazwac taka osobe zlodziejem.

    P.

  • 98. Data: 2007-02-10 10:35:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No, tutaj dokuczanie jest wbudowane jako "funkcja" - pod kryptonimem
    > "aktywacja".

    no jak ktos jest zlodziejem to pewnie tak, ja z tym problemow nie mam :)

    > Ja wiem, że to do wingrozy się przyzwyczaiłeś, ale ja głównie używam
    > linuxa i dla mnie system _musi_ być wielozadaniowy i wielowątkowy.

    no i w ktorym miejscu XP taki nie jest ?

> [...]
    > prywatne "chroni" (podobna sytuacja co przy stronach tworzonych przez
    > mikrosyfowe programy - na innych przeglądarkach wszystko się "rozjeżdża"

    jakosciowo gdy tworze pod linuxem w kylix (nie przenosze) takze wyglada
    gorzej niz pod xp. MS wykonal kawal dobrej roboty i nie zmienisz tego
    swoim gadaniem, a fakt ze korzystasz glownie z linuxa swiadczy tylko o
    tym ze nie poznales tego systemu.

    P.

  • 99. Data: 2007-02-10 10:37:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mamma mia... Przecież właśnie chodzi o to, żeby _nie_ działać jako root!

    chodzilo o sam proces instalacji o ile potrzebne sa takie uprawnienia.

    Z ciekawosci zpytam czy pod xp korzystasz z konta admina (odpowiednik
    root) czy zwyklego usera bez prawa instalacji?

    > Tani unik...
    nie, takie znudzenie tematem

  • 100. Data: 2007-02-10 10:41:37
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > To jest inny rodzaj żywności - w tej analogii.

    Nie, to ten sam _rodzaj żywności_ (chleb - system operacyjny). ;-)

    Krystian