  • 1. Data: 2007-02-20 09:55:56
    Temat: porada dla brata - prosze - pline
    Od: asia dudys<a...@w...pl>

    witam. otóż mój brat jest po rozwodzie. synek lat 12 mieszka z matką. obecnie
    jest u brata ( swięta).brat chcial dzis odwieźc szymka, ale on płacze i
    lamentuje, ze nie chce byc z matką, która niedawno wyszła za mąż i mieszkają
    raazem u nowego męża. w związku z tym mam pytanie, czy dziecko może zadecydowac
    samo z kim może mieszaka i ile musi miec lat. proszę o odpoweidzi. pozdrawaim

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 15:05:30
    Temat: Re: porada dla brata - prosze - pline
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>