  • 1. Data: 2007-02-20 09:53:55
    Temat: Duuuży problem-prawo lokalowe
    Od: Piotr Wlodarczyk<k...@y...co.uk>

    Witam.
    Mamy z żoną wielki problem polegający na babci mojej żony jest to trochę
    skomplikowane.W roku 2003 wykupiliśmy mieszkanie spółdzielcze w którym moja żona
    była lokatorem natomiast babka była głównym lokatorem.Po wykupieniu mieszkanie
    zostało w ramach darowizny przepisanie na moją żonę(babka dostała prawo do
    opieki póki żyje).Niedawno babka się wprowadziła zamelinowała mieszkanie bublami
    dostała nakaz opróżnienia logii mało tego nie płaci czynszu.My natomiast od 2
    lat przebywamy w Szkocji.Nie wiemy doprawdy jak to odkręcić i czy w ogóle można.

    -> http://usenet.pomocprawna.info