  • 1. Data: 2007-02-20 09:55:56
    Temat: jak odzyskać ZUS przy pracy "na działalność"
    Od: cdave<c...@w...pl>

    witam serdecznie,
    moj problem zaczal sie od podjecia pracy w firmie X (liczaca sie w Polsce firma) jako

    przedstawiciel handlowy. Głównym warunkiem było założenie działalności. Sprawa
    po 3 miesiacach pracy wyglada tak ze po opłatach zostaje mi jakies 500zl !!!
    Zmuszony jestem rozstac sie z tą firmą. Dowiedziałem się że mogę domagać się
    zwrotu ZUS jak tylko wykaże że pracowałem wczasie przez nich wyznaczonym.
    Mam to udokumentowane w postaci raportów z GPS jakie mi przysyła firma na
    maila. Dokładnie wyznaczają mi czas pracy przy czym w samej umowie jest jak byk
    że pracuję w czasie przez siebie ustalonym.
    Pytanie wiec mi sie nasuwa czy mogę domagać się wypłaty ZUS? A może czegoś
    jeszcze?
    Prosze o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info