  • 21. Data: 2005-03-17 14:50:42
    Temat: Re: pomowienie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    fv wrote:

    > Mówisz o teorii czy o praktyce? Co to znaczy, że policjant czegoś nie
    > może? Kto mu zabroni?
    >
    > Ogólna zasada: bez nakazu prokuratora nie wpuszczać policji do domu!
    >
    > Instalacja linuksa to prawie bankowe zabranie komputera na badania,
    > zwłaszcza jeśli przyjdzie "ekspert" z BSA.
    >
    > PS: jeśli przyjdą z kimś z BSA - wal do gazet i rób szum na osiedlu,
    > inaczej masz prawie pewną odsiadkę (nie ma znaczenia czy coś zrobiłeś).

    upiłeś się, czy jak?

  • 22. Data: 2005-03-17 15:17:41
    Od: fv <f...@c...com>

    Przemek R... claimed:
    > Moga sie postarac o nakaz i jutro o 6 rano mozesz miec dzwonek do drzwi,
    > jezeli masz cos do ukrycia do formatuj dysk i instaluj linuksa.

    Dla jasności. Z technicznego punktu widzenia, są w Polsce laboratoria
    które po takiej operacji odtworzą prawie pełną zawartość dysku sprzed
    formatowania. Jeśli więc ktoś się uweźmie to taka operacja tylko
    pogorszy sytuację.

    --
    fv

  • 23. Data: 2005-03-17 15:25:14
    Od: fv <f...@c...com>

    lots claimed:
    > Mozesz to rozwinac? Wiekszosc osob ktore znam uzywa wszystko inne niz
    > Windows. Terrorysci?

    Tak samo jak ja ;-) Chodzi o to, że bardzo wątpliwe jest żeby
    nieprzeszkolony policjant wiedział czym jest linux. A nawet jeśli wie to
    kojarzy mu się to wyłącznie z "włamami". Nie mówiąc już o tym, że linux
    umożliwia takie zakodowanie dysku, że nawet w NASA by mieli problem.
    Czyli umożliwia ukrycie działalności terrorystycznej.

    Wiem, śmieszne, pożałowania godne. Ale możliwe jeśli na podatny grunt
    padnie Słowo Billa aka ekspertyza BSA. Nie usankcjonowane prawnie,
    nielegalne, nielogiczne. Ale możliwe.

    --
    fv

  • 24. Data: 2005-03-17 15:27:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > które po takiej operacji odtworzą prawie pełną zawartość dysku sprzed
    > formatowania. Jeśli więc ktoś się uweźmie to taka operacja tylko

    prosze wziac pod uwage sytuacje wktorej instalujemy pewna rzecz niewiedzac
    ze jest nielegalna.
    Dopiero gdy to do nas dochodzi, usuwmy program ..

    Odtwarzanie danych moim zdaniem na sens tylko wtedy gdy na komputerze sa
    isttone informacje
    potzreben do sledztwa (tak jak to bylo w przypadku pewnej bardzo znanej pani
    :) .

    P.

  • 25. Data: 2005-03-17 15:56:51
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > które po takiej operacji odtworzą prawie pełną zawartość dysku sprzed
    > formatowania. Jeśli więc ktoś się uweźmie to taka operacja tylko
    Jeśli dasz opcję sprawdzenia partycji, to nie ma możliwości odtworzyć
    jakiejkolwiek informacji z dysku. Znaczy można "odtworzyć" jeśli się
    chce kogoś uwalić, ale jest to zagrożone z art 233 kk.
    To tak dla jasności.
    pozdr. lisu

  • 26. Data: 2005-03-17 16:48:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    fv napisał(a):
> [...]
    > które po takiej operacji odtworzą prawie pełną zawartość dysku sprzed
    > formatowania. Jeśli więc ktoś się uweźmie to taka operacja tylko

    No trzeba nadpisac jeszcze zawartosc calego dysku czyms ;)
    Najlepiej niezerowym (bo z zapisaniem zerami tez sobie moga poradzic, no
    ale koszt takiej operacji i tak bylby juz duzy).

  • 27. Data: 2005-03-17 19:05:42
    Od: acco <z...@b...com>

    fv wrote:
> [...]
    > które po takiej operacji odtworzą prawie pełną zawartość dysku sprzed
    > formatowania. Jeśli więc ktoś się uweźmie to taka operacja tylko

    Czyja? Mlota w mundurku ktory kazdego uwaza za zlodzieja. Za te
    laboratoria trzeba placic.

  • 28. Data: 2005-03-17 20:04:07
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm>

    > PS: jeśli przyjdą z kimś z BSA - wal do gazet i rób szum na osiedlu,
    > inaczej masz prawie pewną odsiadkę (nie ma znaczenia czy coś zrobiłeś).

    a co to takiego BSA?

    ---
    michalkcb

  • 29. Data: 2005-03-17 20:20:44
    Od: fv <f...@c...com>

    MICHALKCB claimed:
    > a co to takiego BSA?

    Business Software Alliance. Ogólnoświatowa grupa terrorystyczna,
    dysponująca nieograniczonym kapitałem. Odpowiedzialna za aresztowania,
    nagłe akcje "przeciwpirackie", wypowiedzi dziennikarzy w tonie "wirus
    zaraża wszystkie komputery" (a tylko o windows chodzi), szerokozakrojone
    akcje propagandowe, wiele ustaw w USA. Ostatnio grozili premierowi
    Danii, wcześniej Polski. Mogą prawie wszystko, mogą kupić każdego,
    każdego mogą posadzić. Najważniejszym członkiem BSA jest Microsoft.
    Ostatnio znacznie wzmocnili swoje wpływy w Europie, kupując sobie
    dyrektywę patentową. Jest tylko kwestią czasu kwestia przejęcia władzy
    nad przepływem informacji na świecie (głupich się wrobi w DRM - digital
    rights management; opornych rozstrzela a kraje w typie Brazylii
    zbombarduje np. bombą E[1]).

    I co gorsza, tylko niewielka część z tego co napisałem wyżej to teoria
    spiskowa (aka brednie).

    [1] niszczy falą magnetyczną (EMP) urządzenia elektroniczne.
    --
    :: http://night.pl/~viper/ ::
    tlen & skype: fastviper

  • 30. Data: 2005-03-18 10:48:59
    Od: "MICHALKCB" <m...@p...fm>

    > PS: jeśli przyjdą z kimś z BSA - wal do gazet i rób szum na osiedlu,
    > inaczej masz prawie pewną odsiadkę (nie ma znaczenia czy coś zrobiłeś).

    a co to jest BSA?

    ---
    michalkcb