  • Data: 2003-05-16 12:32:29
    Temat: pomocy :(
    Od: "MARIO" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    idąc z pubu do domu zostałem brutalnie(gleba , szukanie przeszukane
    kieszenie .. etc,) zatrzymany przez policje (jak sie okazało na podstawie
    fałszywego pomówienia), bez żadnych wyjaśnień bez możliwości kontaktu, z
    rodzina praca, adwokatem, przetrzymywany

    potem po dmuchaniu w alkomat (1.5 promila)odwieziony na izbę,, gdzie
    spędziłem 24 godziny
    nie stanowiłem zagrożenia dla innych ani dla siebie, szedlem sobie do domu,
    normalnie chodnikiem,

    co robić aby ukarać winnych sytuacji ?
    czy mogę ubiegać sie o jakieś odszkodowanie ?
    gdzie mam pisać i w jakiej formie ?

    proszę o pomoc mam tylko jeszcze 2 dni na załatwienie tego

    ps: działo sie to na Mokotowie w Warszawie

    Mario