    From: "telemahos" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: polkomtel, kruk i ja
    Date: Wed, 18 May 2005 12:10:46 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@gts12-1.rybnet.pl

    Witam!
    Rozwiazalem umowe z polkomtelem z powodu jednostronnej zmiany regulaminu przez
    polkomtel. Polkomtel zaczal wysylac do mnie faktury z kara 840zl, na moja
    reklamacje odpisali negatywnie (nie odniesli sie wogole do informacji zawartej
    przez nich na fakturze o mozliwosci braku akceptacji nowego regulaminu i
    nieprzyslugujacego im roszczenia odszkodowawczego oraz do ust.2 art. 59 tp na
    ktore to powolywalem sie w reklamacji). Po jakims czasie otrzymalem pismo z
    kruka z wezwaniem do zaplaty 840zl + 26zl odsetek. List zwykly niepolecony.
    Termin zaplaty mialem do 12 maja 2005. Nie zaplacilem i nie mam ochoty placic
    blednie naliczonej kary. Dzisiaj babka dzwonila z kruka, zapytala czy dostalem
    od nich pismo, powiedzialem ze nie. Na pytanie czy wiem ze mam dlug u polkomtela
    wyjasilem jej cala sprawe, powiedzialem ze nie zaplace tego i sprawe polkomtel
    moze wniesc do sadu. Teraz pytanie: o ile kruk lub polkomtel wniesie sprawe do
    sadu, sad wysyla mi wezwanie do zaplaty. Ja sie odwoluje do tego. Czy sprawa
    odbedzie sie w moim miejscu zamieszkania czy w warszawie? Czy wygrywajac (jesli
    wygram) sprawe polkomtel ma obowiazek pokryc koszty wynajecia przezemnie
    adwokata? Czy tylko przegrany pokrywa koszty sadowe? Jak sie zachowywac odnosnie
    pism kruka? Odbierac polecone?

    Pozdrawiam
    Telemahos