  • Data: 2005-05-21 07:25:54
    Temat: Re: Allpay regulamin (bylo Re: polkomtel, kruk i ja)
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com napisał(a):
> [...]

    art.385[3] pkt 23 kc (W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi
    postanowieniami umownymi są te, które w szczególności: (...) narzucają
    rozpoznanie sprawy przez sąd, który wedle ustawy nie jest miejscowo
    właściwy). Co prawda to tylko domniemanie, ale sądząc po liczbie wpisów
    w rejestrze klauzul niedozwolonych mało komu udaje się je obalić ;)

    KG