  • 1. Data: 2007-02-20 10:37:57
    Temat: polisa w PZU
    Od: helena<h...@o...pl>

    Dzień dobry!
    Chciała bym prosić o pomoc. W 1990 roku moja mama zawrła z PZU umowę
    ubezpieczenia zaopatrzenia dzieci na okres 17 lat, suma ubezpieczenia polisy
    500000 zł, składka miesięczna 2700 zł. PZU zaproponowało mi 556 zł, ale ja chcę
    się odwołać do sądu ponieważ wiem,że można wtedy wygrać o wiele więcej, ale
    tak dokładnie nie wiem o jaką sumę mam walczyć, nie chcę podać zbyt niskiej ani
    zbyt wysokiej kwoty, dlatego proszę o pomoc w wyliczeniu tej kwoty.
    Z góry dziękuję!
    Helena.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 12:34:16
    Temat: Re: polisa w PZU
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    helena napisał(a):

    > ale tak dokładnie nie wiem o jaką sumę mam walczyć, nie chcę podać zbyt niskiej ani

    > zbyt wysokiej kwoty, dlatego proszę o pomoc w wyliczeniu tej kwoty.

    X= wartość polisy/średnie wynagrodzenie w roku zawarcia polisy

    roszczenie = X + średnie wynagrodzenie netto z kwartału w którym
    skończyła sie polisa * 50%

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-02-20 12:34:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > roszczenie = X + średnie wynagrodzenie netto z kwartału w którym
    > skończyła sie polisa * 50%

    Zamiast + winno być *

    --
    @2007 Johnson