  • 1. Data: 2007-02-20 10:35:56
    Temat: Problemy z hipoteką
    Od: rafal131<r...@o...pl>

    Witam.
    Prosze o porade w pewnej sprawie.
    Chce odkupić od sąsiada kawałek działki na którym jest nałożona hipoteka.
    Pisałem do KRUS-u o zdjęcie jej ale dwukrotnie dostałem odmowe że mimo iż
    odkupie tą działke to i tak nie mogą zdjąć hipoteki.
    Proszę o pomoc bo nie wiem co już robić. bez tej działki nie mam dojazdu do
    posesji. Z góry dziękuję

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 11:12:55
    Temat: Re: Problemy z hipoteką
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    On 20 Lut, 11:35, rafal131<r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > odkupie tą działke to i tak nie mogą zdjąć hipoteki.
    > Proszę o pomoc bo nie wiem co już robić. bez tej działki nie mam dojazdu do

    Witam,

    proszę mniej nerwowo za to bardziej szczegółowo.

    1. Jaki to rodzaj hipoteki - mniemam, że przymusowa z tytułu
    nieopłaconych składek;
    2. Co to znaczy: "Pisałem do KRUS o zdjęcię hipoteki" ?
    3. Czy dla działki jest założona osobna KW ? Czy sąsiad posiada tylko
    tę działkę ? Czy chcesz odkupić kawałek
    działki czy całą ?
    4. Co to znaczy, że bez tej działki nie masz dojazdu do posesji ? A
    wcześniej jaki był to dojazd - lotniczy ?

    Pozdrawiam
    Zbyszek Niemczewski

    --
    Kancelaria SOLSKI i Partnerzy