  • 1. Data: 2007-02-20 10:27:56
    Temat: Przestawienie transformatora
    Od: skorpioneker<s...@o...pl>

    Nabyłem działkę budowlaną wraz z istniejącym transformatorem. W 1975 roku
    w trakcie budowy transformatora byłą to działka rolna, nie uzgodniono z
    ówczesnym właścicielem gruntu faktu jego postawienia, nie wykupiono gruntu i nie
    płacono dzierżawy.
    Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się że postawiono go niezgodnie
    z planem realizacyjnym.(postawiony w środkowej części działki zamiast na granicy
    działki).
    Fakt obecności transformatora, zmniejsza atrakcyjność działki i jestem zmuszony
    udostępnić część mojej posesji zakładowi energetycznemu do serwisu
    transformatora. W związku z tym mam pytania:

    1. Czy mam szanse przestawienia transformatora we wskazane przeze mnie miejsce
    przez zakład energetyczny?
    (zwróciłem się do urzędu o pozwolenia na budowę i planów realizacyjnych
    postawionego w 1975 r transformatora w celu ustalenia czy nastąpiło istotne
    odstępstwo przy realizacji budowy)

    2. Czy mogę zwrócić się o odszkodowanie za wykorzystany i zajęty teren. W jaki
    sposób obliczyć jego wielkość?

    3. Jakiej wysokości odszkodowania zażądać ?

    4. Jak wygląda cała procedura uzyskania wyżej wymienionych celów?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 10:27:56
    Temat: Re: Przestawienie transformatora
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Kiedy ktoś w końcu wytnie tę bramkę?!
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-02-20 20:37:30
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Jak kupiłeś z transformatorem i widziaeś że tam jest to możesz żądać
    wszystkiego co ci się podoba, a oni moga to spokojnie olać, ty mozesz iść do
    sądu ale czy wygrasz wcale nie jest pewne - na zasadzie - "widziały gały co
    brały"

    Pozdr

  • 4. Data: 2007-02-21 10:53:35
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Kiedy ktoś w końcu wytnie tę bramkę?!

    Mysle, ze pytanie powinno brzmiec:

    "Kiedy ktos w koncu poprawnie skonfiguruje te bramke, zeby:

    - uniemozliwiala wysylanie dwoch postow z tego samego hosta w jakims
    przedziale czasu;
    - uniemozliwiala podwojne klikniecie na "wyslij";

    Czyli, krotko mowiac, posiadala bufor wysylania wiadomosci, w ktorym po
    pierwszym kliknieciu wiadomosc oczekuje na wyslanie do momentu jej
    skutecznego opublikowania w juznecie :-)

    Tylko ofkors nikomu nie chce sie napisac do nich...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 5. Data: 2007-02-21 13:31:13
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 21 Feb 2007 11:53:35 +0100,
    Andrzej Wróblewski <a...@b...pl> screamed:

> [...]
    > skutecznego opublikowania w juznecie :-)
    >
    > Tylko ofkors nikomu nie chce sie napisac do nich...

    Jeśli to nielegalna bramka (a sprawdzać mi się tego nie chce) - powinna
    być wycięta. A feeda powinni dostać dopiero po dostosowaniu się
    do wytycznych.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 14:30:19 user up 11259 days, 2:25, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Choosing the lesser of two evils, is still choosing evil.