  • 261. Data: 2006-07-28 17:47:19
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ytorkin wrote:

    > Nie nieroztropnych tylko debili. Jeżeli ktoś zasuwa motorem. Widzi
    > blokadę. Funkcjonariusz policji wychodzi aby go zatrzymać. A ten ucieka
    > to co ma zrobić policjant? Uśmiechnąć się i życzyć szerokiej drogi?

    Następnym razem postawić szczelną blokadę.

    Nie potrafią? Cóż - ich wina.

  • 262. Data: 2006-07-28 17:47:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 263. Data: 2006-07-28 18:09:03
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Napisz proszę, czy Ty zatrzymujesz się gdy umundurowany policjant każe Ci
    się zatrzymać ?

    Jacek

  • 264. Data: 2006-07-28 18:19:05
    Od: " przechodzień" <t...@N...gazeta.pl>

    > Problem w tym ze policjanci nie wiedza z kim maja do czynienia -
    > czy to normalny obywatel ..czy tez bandyta
    Problem w tym, ze jak idę chodnikiem , to nie wiem
    czy przechodzący piechur to bandyta czy nie.
    Więc jako policjant natychmiast zacznę strzelać, nieprawdaż ?

  • 265. Data: 2006-07-28 18:36:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:each39$gkj$1@inews.gazeta.pl...

    Nie masz zupełnie racji. Ani z prawnego punktu widzenia, bo policjanci mieli
    pełne prawo podejrzewać, że to sprawca przestępstwa, do którego można strzelać w
    celu zatrzymania (proponuję lekturę ustaw\y o Policji). Ani z czysto ludzkiego
    punktu widzenia, bo gość powinien sobie zdawać sprawę z możliwych skutków
    ucieczki przed policją.

    Jedynym dysonansem w tej sprawie jest ta ranna rowerzystka. Nie było mnie tam,
    więc trudno mi powiedzieć, kto ponosi winę za to nieszczęście i czy dało się
    jego uniknąć.

  • 266. Data: 2006-07-28 18:38:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Prawidłowej blokady nie da się ominąć.

    e tam, mój 9-latek bez problemu omija blokady w NFS MW... :)
    A tak powaznie to wlasciwie za bardzo tej blokady nie ominał...
    A juz tak naprawde powaznie to z całym szacunkiem ale nie rozumiem co to
    znaczy ze blokady nie mozna ominac? Jak bedzie to jakies miejsce na trasie
    to zawsze mozna wjechac na lake, mozna zawrócic i pojechac ulica obok
    jezeli to jest miasto. Wydaje mi sie ze bardzo trudno ustawic taka blokade
    zeby nie było zadnej mozliwosci przejazdu.

    > Błędy organizacyjne i niekompetencja nie stanowią usprawiedliwienia do
    > strzelania na oślep.

    Dlaczego na oslep? Z tego co zeznaja policjanci to kilka pierwszych
    strzałów było w powietrze a potem dopiero w motocykliste no i zdaje sie ze
    dwa strzały trafiły. To raczej dosc celnie biorac pod uwage to ze gosc dosc
    szybko oddalał sie motorem.

    > Po co?

    a ja nie wiem. Ja nie rozumiem jak mozna gwałcic, zabijac czy nie
    zatrzymywac sie na blokadach policyjnych (zwlaszcza z tak błachego powodu
    jak brak PJ) Założmy ze dlatego ze policja ustawiła wokół całego miasta
    taka blokade której nie da sie ominac i tenze bandzior stwierdza ze trzeba
    przeczekac obławe.

    > Jak się strzela z broni automatycznej w zamieszkanej okolicy, to jest
    > zawsze ogromne ryzyko trafienia kogoś postronnego.
    >
    > To, co proponujesz, to zachowanie sparodiowane w Kilerze "Niech mi pan
    > na drugi raz nie wchodzi na linię ognia!".

    ja nic nie proponuje. Ja tylko pytam, co by było gdyby to jednak był
    bandzior i by uciekł.

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

  • 267. Data: 2006-07-28 18:53:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Następnym razem postawić szczelną blokadę.

    czy w ramach tej blokady mozna rozlozyc kolczatke?

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 268. Data: 2006-07-28 19:13:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Ola* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Nie. Chodzi o to ze podoba mi sie to jak wyglada policja oraz stosunek do
    > niej w hameryce (ktorej swoja droga nie darze zbytnia sympatia). Tam
    > policji sie kazdy boi i robi dokladnie to co mowi, tam nikt sie nie odwazy
    > przeklnac na policjanta nie mowiac juz o podnoszeniu reki czy ucieczce.

    No wiesz, ja widziałem takie amerykańskie filmy, gdzie nawet strzelali
    do policjantów. A Ty takich nie widziałaś?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 269. Data: 2006-07-28 19:16:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Profil1 napisał(a):
    > Napisz proszę, czy Ty zatrzymujesz się gdy umundurowany policjant każe Ci
    > się zatrzymać ?

    a co to ma do rzeczy?

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 270. Data: 2006-07-28 19:32:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > mieli pełne prawo podejrzewać, że to sprawca przestępstwa, do którego
    > można strzelać w celu zatrzymania (proponuję lekturę ustaw\y o Policji).

    "art 17.1. punkt 3. Użycie broni palnej powinno następować w sposób
    wyrządzający możliwie
    najmniejszą szkodę osobie, przeciwko której użyto broni, i nie może
    zmierzać do pozbawienia jej życia, a także narażać na niebezpieczeństwo
    utraty życia lub zdrowia innych osób."

    strzal do jadacego motocyklisty z logicznego punktu widzenia konczy sie
    smiercia lub w najlepszym wypadku kalectwem a cudem niczym wczesniej
    wymienionym. I w momencie jego oddawanai kierowca nie zagrazal niczemu
    bezposrednio. (zyciu, zdrowiu, wolnosci policjanta ani nie odbieral mu
    broni co by pozwolilo na strzal w celu odparcia takiego ataku)

    Ty nie masz racji.

    A za glupote -ktorej nie neguje- sie nie zabija, od karania sa sady.

    P.