  • 251. Data: 2006-07-28 16:44:59
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Ola" <qwerty>

    > tylko wiesz w momencie rzucania cegla to on by mogl korzystajac z obrony
    > koneicznej i typa uszkodzic a nawet - zaleznie od okolicznosci - zabic, tu
    > zostal zastrzelony chlopak w momencie gdy nie zagrazal tylko dlatego bo
    > komus sie wydawalo. A strzelanie do jadacego motocykla konczyc sie moze
    > zreguly w jeden sposob.

    Widze ze nie dojdziemy do poruzumienia, w takim razie powiedz mi (i niech to
    bedzie na realne polskie warunki) jak Ty bys zatrzymal w/w motocykliste?
    Powiedzmy niech bedzie tak jak bylo - nie zatrzymal sie do kontroli, uciekl
    przez blokade, staral sie Ciebie staranowac i jedzie dalej. Chetnie
    wyslucham jak Ty bys go zatrzymal. I nie chce slyszec o jakis helikopterach
    i innych wynalazkach do lapania przestepcow - nie za moje podatnika
    pieniadze. (btw. w dzienniku podali ze potracil jadacego rowerzyste - wiec
    raczej jazda za nim az skonczy mu sie benzyna tez nie wchodzi w rachube)

  • 252. Data: 2006-07-28 16:46:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 253. Data: 2006-07-28 16:47:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ola napisał(a):

> [...]
    > raczej jazda za nim az skonczy mu sie benzyna tez nie wchodzi w rachube)

    pisalem juz, poscig z powietrza, waha sie wkoncu skonczy, a kosztami
    akcji obciazyc uciekajacego.

    P.

  • 254. Data: 2006-07-28 16:53:38
    Od: "Ola" <qwerty>

    > pisalem juz, poscig z powietrza, waha sie wkoncu skonczy, a kosztami akcji
    > obciazyc uciekajacego.

    Zanim pilot wystartuje smiglowcem, zanim go zlokalizuje to pewnie by jakis
    wypadek spowodowal (a pamietaj ze potracil rowerzyste i stwarza
    niebezpieczenstwo na drodze). Tu sie liczy czas i szybkie decyzje a nie
    zalatwianie smiglowca. Jakby to mialo wygladac tak jak mowisz to wszystkich
    smiglowcow z Polski by nie starczylo. Wciaz podtrzymuje pytanie bo odp jest
    na poziomie s-f biorac pod uwage polskie realia.

  • 255. Data: 2006-07-28 16:55:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > i uprzedzajac, nikt nie kazał wylazic policjantowi wprost pod kola
    > motocykla a poscig nalezy kontynuowac, chocby smiglowcem (pozniej
    > skasowac za wahe) a nie zabijac.

    Czemu nie zabijać? Głupie geny trzeba kasować.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 256. Data: 2006-07-28 16:57:41
    Od: "Ola" <qwerty>

    >A strzelanie do jadacego motocykla konczyc sie
    ........................................^^^^^^^^

    > moze zreguly w jeden sposob.
    ............^^^^^

    Zanim napiesz na grupe http://republika.pl/mr_god/ pkt 5 oraz 6.

    Stop Dzieciom Neostrady
    http://dziecineo.prv.pl/

  • 257. Data: 2006-07-28 17:10:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    ytorkin <a...@b...pl> napisali:

    > Lekka różnica chyba istnieje. Oni już zostali złapani i zgodnie z prawem
    > odbyli karę. Ten motocyklista nie chciał dać się złapać. Więc lekka
    > różnica jest. A to że miał złe intencje dla mnie jest bezdyskusyjne.

    Nie ma w kodeksie karnym takiej kary "kulka w plecy".

    > Idziesz wieczorem parkiem. Po obok stoją policjanci. Nagle podbiega kark
    > i chce Cie zdzielić palką w łeb. Rozumiem, że policja ma czekać aż Cie
    > zabiją wówczas będzie mogła próbować go zatrzymać? Mam nadzieje, że
    > prawo jest jednak inne.

    Tutaj ma zastosowanie:
    "Art. 17.1
    1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie,
    zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu
    przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego
    zamachu"

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 258. Data: 2006-07-28 17:20:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Próbował staranować policjanta,

    Tak on twierdzi.

    > uciekał po mieście i mógł coś komuś zrobić.

    Każdy "może coś zrobić". Ba - niektórzy nawet noszą przyu sobie
    narzędzia gwałtu!

  • 259. Data: 2006-07-28 17:41:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > Czyli mogę latać koło Ciebie i wymachiwać nożem i nie ma w tym zagrożenia
    > zdrowia czy życia dla Ciebie?

    Niech nikt go nie zaprasza na sushi - przecież od razu zastrzeli kucharza...

  • 260. Data: 2006-07-28 17:42:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ytorkin wrote:

> [...]
    > i chce Cie zdzielić palką w łeb. Rozumiem, że policja ma czekać aż Cie
    > zabiją wówczas będzie mogła próbować go zatrzymać? Mam nadzieje, że

    Nie, powinni od razu otworzyć ogień z broni automatycznej.

    PS: wiesz, co to sarkazm?