  • 111. Data: 2006-07-28 10:52:32
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacpjq$krk$1@inews.gazeta.pl...
    > ktorej nie jestes laskaw podac tylko gadasz od rzczy. Wyobraz sobie co
    Podałem....

    > by sie stalo z kierowca motocykla gdyby wjechał wprost na tego policjanta,
    > co ty myslisz ze policjant by sie odbil a on by pojechal dalej? Now ez Ty
    > pomysl lepiej.
    Czyli miał zostać przejechany i byłoby ok? ;))))))))

    > jak najbardziej jezeli bylo by to w celu odparcia bezposredniego zamachu.
    To co piszesz NIE jest odpowiedzią na moje pytanie.

    Tomek

  • 112. Data: 2006-07-28 10:53:11
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > A MOŻE robił to już wcześniej i udawało mu się?

    On chcial, zeby bylo tak jak na filmach. Mlodzi na motorach uciekaja
    policjantom i potem chwala sie przed laskami.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 113. Data: 2006-07-28 10:53:39
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacpr2$loh$1@inews.gazeta.pl...
    > no pomysl. To nie jest takie trudne.
    Może jeszcze powinien być sekundant który krzyczy "sezon polowań na
    bandytów" oraz "koniec sezonu" żeby się ktoś nie pomylił?

    Tomek

  • 114. Data: 2006-07-28 10:56:09
    Od: e...@w...pl (Tomas)

    Cos sie dzieje niedobrego w panstwie polskim,,,, Papiez umarl, ludzie znowu ucza
    sie rosyjskiego, urzedasy zamykaja lub utrudniaja dostep do dobrych wiadomosci z
    kraju na stronach internetowych; mediapoland.com to typowy przyklad, pewnie na
    zyczenie z gory,,,. Policja naszpikowana jest juz nie tylko pistoletami ale i
    karabinami,,,. Dlaczego nie uzywaja paralizatorow elektrycznych? By sobie tez
    strzelali Polscy kowboje z Policji lecz nie pociskami lecz elektrycznymi
    ladunkami, tak juz jest w wielu krajach unii. kalmuctwo powiazane z
    twardoglowiem typu sowieckiego daje sie wyczytac w wielu postach tutaj. Przykre
    to jest wszystko! Policjant zabil a sad go uniewinni bo to taka tragedia
    zyciowa dla rodziny pana policjanta,,,. Odebrac tym kowbojom wszystkie
    pistolety i karabiny!!! Uwazacie wy twarde lby co jestescie za zabijaniem
    ludzi przez policje, ze pewnego dnia sami padniecie lupem metalowej kulki w leb
    od waszego kochanego policjanta!!

    Tomas

  • 115. Data: 2006-07-28 10:56:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    tomm napisał(a):
    > odpowiedz wiec jak ty bys sie zachowal widzac zatrzymujacego cie
    > policjanta ??
    >
    > tez bys uciekal ??

    jakbym nie mial prawka to na pewno

    > postapil chlopak bardzo niemadrze, za to dostal niewspomiernie
    > wysoka "kare", ale tak to dziala i kazdy o tym wie

    zawinil czlowiek policjant, dzialal bezmyslnie

    > co by bylo gdyby faktycznie to byl ten bandyta,
    > czy tez bys tu pisal o morderstwie ??

    oczywisciem, nawet gdyby to hitler jechal na tymmotocyklu, kraweznik nie
    jest od osadzania i wykonywania wyroku. Juz o tym wielokrotnie pisalem
    na grpie.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 116. Data: 2006-07-28 10:58:09
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    > Dnia Fri, 28 Jul 2006 12:16:30 +0200, ytorkin napisał(a):
    > Nie musiał - może brakowało mu 5 punktów do kolekcji i nie chciał
    > się zatrzymywać. Ja też czasami przechodzę na czerwonym świetle i wiem
    > że ryzykuję mandat. Ale wiem też że nikt mnie za to nie zastrzeli.
    Punktów mu nie brakowało bo nie miał prawka.
    A jeśli chodzi o Ciebie to jeśli będziesz ubrany cały na czarno i będziesz
    miał żółty beret oraz czerwony plecak i akurat napadnie kogoś gość w
    podobnym stroju i policjant zobaczy jak przechodzisz na pasach i zacznie Cię
    gonić a Ty rzucisz w niego np koszem na śmieci a on się odsunie żeby nie
    dostać to po oddaniu np 8 strzałów ostzegawczych będzie miał prawo do Ciebie
    strzelić.

    > Ja nadal mam nadzieję, że nie mogą go zastrzelić. A co jeśli to był mój
    > kolega, który dawno mnie nie widział, wracający z piekarni z bagietką?
    > Nawet przy obronie koniecznej jest pojęcie współmierności użytych
    > środków.
    Strzelanie nie znaczy zawsze zastrzelenia. W tym przypadku dołożył się pech.

    Tomek

  • 117. Data: 2006-07-28 10:58:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > Moze u nas ta cywilizacje zaczna wprowadzac od nauki tego w szkolach, nie od
    > mordowania ludzi.
    > Ja wiem ze taka lekcja jest skuteczniejsza i dzieci/rodzina zabitego juz
    > pewnie wie ze nie mozna
    > lekcewazyc policjanta z bronia, ale uczenie spoleczenstwa poprzez mordowanie
    > jego obywateli to
    > chyba nie jest droga do cywilizacji.

    Nadużywasz, moim zdaniem, pojęcia mord. Robisz to z głupoty czy też z
    premedytacji?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 118. Data: 2006-07-28 10:58:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Myslisz, ze wszyscy motocyklisci jak jeden probowaliby ominac blokady i
    > taranowac policjantow?
    no wez ty pomysl co by bylo gdyby on wjechal w policjanta, myslisz ze
    odbilby sie jak od zderzaka samochodowego?

    P.

  • 119. Data: 2006-07-28 10:59:12
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > I tym sposobem dac Polsce do zrozumienia: Jesli jestes bandyta,
    > nieszkodzi, Policja utrzyma Twoja rodzine, nawet jesli Cie zatrzela.

    Na jakiej podstawie tak uwazasz ? Mowie o przypadku w ktorym gosc nie byl
    bandyta.

    Ale
    > nie boj sie, oni nie beda strzelac juz wiecej bo... Od dzis kazdy
    > Policjant wie, ze lepiej dac gnojowi uciec i nie narazac sie. Po co
    > sobie psuc kariere podejmowaniem decyzji. W imie jakiej idei stac na
    > strazy prawa, skoro nagroda moze byc jedynie zwolnienie i kara
    > finansowa. Policjancie, badz bierny. Narod tego od Ciebie oczekuje.

    Strzelac, owszem, ale jesli jest pewnosc do kogo sie strzela. Sa przypadki
    gdzie nie ma watpliwosci, sa takie gdy sa.

    > Ale mozesz mi pokazac to hmmm, zabojstwo? Bo z tego co wiem, to nie ma
    > jeszcze wynikow sekcji.

    Masz watpliwosci z jakiej przyczyny gosc nie zyje ?

    > Uczciwe dla kogo? Chyba tylko dla pozostalych bandytow, ktorzy juz
    > zacieraja rece, ze policja jednak nie bedzie w nich strzelac, bo bedzie
    > sie bala pomylki.

    Wiele osob mysli podobnie jak Ty, oglada telewizje i traktuje wydazenia w
    niej komentowane jakby dzialy sie w innym swiecie.
    Zapewne inaczej bys to wszystko komentowal gdyby policja sprzatnela kogos z
    Twojej rodziny.
    Nie mozna pod pozorem dorwania kilku bandytow zabijac niewinnych ludzi, a
    nawet tych mniej winnych.

  • 120. Data: 2006-07-28 10:59:12
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > No i bylo jak na filmach tylko biedak trafil na jakiegos domoroslego
    > Brudnego Harrego.
    Czyli trafił swój na swego...

    Tomek