    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo
    Date: Fri, 28 Jul 2006 12:59:12 +0200

    > I tym sposobem dac Polsce do zrozumienia: Jesli jestes bandyta,
    > nieszkodzi, Policja utrzyma Twoja rodzine, nawet jesli Cie zatrzela.

    Na jakiej podstawie tak uwazasz ? Mowie o przypadku w ktorym gosc nie byl
    bandyta.

    Ale
    > nie boj sie, oni nie beda strzelac juz wiecej bo... Od dzis kazdy
    > Policjant wie, ze lepiej dac gnojowi uciec i nie narazac sie. Po co
    > sobie psuc kariere podejmowaniem decyzji. W imie jakiej idei stac na
    > strazy prawa, skoro nagroda moze byc jedynie zwolnienie i kara
    > finansowa. Policjancie, badz bierny. Narod tego od Ciebie oczekuje.

    Strzelac, owszem, ale jesli jest pewnosc do kogo sie strzela. Sa przypadki
    gdzie nie ma watpliwosci, sa takie gdy sa.

    > Ale mozesz mi pokazac to hmmm, zabojstwo? Bo z tego co wiem, to nie ma
    > jeszcze wynikow sekcji.

    Masz watpliwosci z jakiej przyczyny gosc nie zyje ?

    > Uczciwe dla kogo? Chyba tylko dla pozostalych bandytow, ktorzy juz
    > zacieraja rece, ze policja jednak nie bedzie w nich strzelac, bo bedzie
    > sie bala pomylki.

    Wiele osob mysli podobnie jak Ty, oglada telewizje i traktuje wydazenia w
    niej komentowane jakby dzialy sie w innym swiecie.
    Zapewne inaczej bys to wszystko komentowal gdyby policja sprzatnela kogos z
    Twojej rodziny.
    Nie mozna pod pozorem dorwania kilku bandytow zabijac niewinnych ludzi, a
    nawet tych mniej winnych.