  • 100. Data: 2006-07-28 10:40:59
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eaclj2$3vs$2@inews.gazeta.pl...
    > Sobie możesz uznawać. Wogóle dużo rzeczy zakładasz i stwierdzasz że tak ma
    > być. Ale istnieje coś takiego jak fakty. Interpretację w tym przypadku
    > należy podjąć nie na podstawie widzi-mi-się ale na podstawie prawa.

    ktorej nie jestes laskaw podac tylko gadasz od rzczy. Wyobraz sobie co
    by sie stalo z kierowca motocykla gdyby wjechał wprost na tego
    policjanta, co ty myslisz ze policjant by sie odbil a on by pojechal
    dalej? Now ez Ty pomysl lepiej.

    > No wtedy nie można bo jak granat wybuchnie to może zranić nawet 100 osób....
    > i tak sobie możemy kółeczko odbijać w nieskończoność.
    >
    > Inaczej: gdyby kogoś zabił lub próbował zabić i uciekał. To czy wg Ciebie
    > policja ma prawo strzelać wtedy?

    jak najbardziej jezeli bylo by to w celu odparcia bezposredniego zamachu.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 102. Data: 2006-07-28 10:44:08
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 12:16:30 +0200, ytorkin napisał(a):

    > Lekka różnica chyba istnieje. Oni już zostali złapani i zgodnie z prawem
    > odbyli karę. Ten motocyklista nie chciał dać się złapać. Więc lekka
    > różnica jest. A to że miał złe intencje dla mnie jest bezdyskusyjne.

    Nie musiał - może brakowało mu 5 punktów do kolekcji i nie chciał
    się zatrzymywać. Ja też czasami przechodzę na czerwonym świetle i wiem
    że ryzykuję mandat. Ale wiem też że nikt mnie za to nie zastrzeli.

    > Idziesz wieczorem parkiem. Po obok stoją policjanci. Nagle podbiega kark
    > i chce Cie zdzielić palką w łeb. Rozumiem, że policja ma czekać aż Cie
    > zabiją wówczas będzie mogła próbować go zatrzymać? Mam nadzieje, że
    > prawo jest jednak inne.

    Ja nadal mam nadzieję, że nie mogą go zastrzelić. A co jeśli to był mój
    kolega, który dawno mnie nie widział, wracający z piekarni z bagietką?
    Nawet przy obronie koniecznej jest pojęcie współmierności użytych
    środków.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 103. Data: 2006-07-28 10:44:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacm5a$5jp$3@inews.gazeta.pl...
    > Czyli jeśli zastrzeliłby go w sekundzie gdy ten jechał na policjanta to
    > byłoby ok, a 3 sek później nie?

    no pomysl. To nie jest takie trudne.

    P.

  • 104. Data: 2006-07-28 10:46:51
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 12:14:32 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czyli mogę latać koło Ciebie i wymachiwać nożem i nie ma w tym zagrożenia
    > zdrowia czy życia dla Ciebie?

    Od samego posiadania noża i wymachiwania nie. Moja żona to robi dość często
    ;-)

    Henry

  • 105. Data: 2006-07-28 10:48:28
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > On chcial, zeby bylo tak jak na filmach. Mlodzi na motorach uciekaja
    > policjantom i potem chwala sie przed laskami.

    No i bylo jak na filmach tylko biedak trafil na jakiegos domoroslego
    Brudnego Harrego.

    Daniel

  • 106. Data: 2006-07-28 10:48:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacm41$5jp$2@inews.gazeta.pl...
    > Literuj ze mną "T O N I E B Y Ł W Y R O K".

    > Nie można też sobie wymyślać prawa i faktów tak ja Ty to robisz.

    badz ewny ze jezeli zostana przesdtawione zarzuty polijacntowi
    to osobiscie zloze zawiadomienie o popelnieniu przez ciebie przestepstwa
    (art 255 ust 3 kk) jak dla meni eot ni emam czasu na pierdoly, nawet nie
    potrafilesz podac rzekomej podstawy prawnej na ktora sie co chwile
    powolujesz.

    P.

  • 107. Data: 2006-07-28 10:50:08
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Art. 17. 1. Jeżeli środki przymusu bezpośredniego, wymienione w art. 16
    > ust. 1, okazały się niewystarczające lub ich użycie, ze względu na
    > okoliczności danego zdarzenia, nie jest możliwe, policjant ma prawo użycia
    > broni palnej wyłącznie:
    > znaczy: Policjant może użyć broni jeśli:

    dlaczego zakladasz ze srodku przymusu bezposredniego okazaly sie
    niewystarczajace ???
    blad

    > 1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie,
    > zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu
    > przeciwdziałania
    > czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu
    >
    > Ktoś próbował zagrozić czyjemyś życiu, zdrowiu lub wolności jakiejś osoby
    > i broń ma go powsrzymać przed tym

    nawet na podstawie zeznania policjanta nie wydaje mi sie ze ktos swiadomie
    probowal zagrozic jego zyciu
    blad choc do dyskusji

    > 6) w bezpośrednim pościgu za osobą, wobec której użycie broni było
    > dopuszczalne w przypadkach określonych w pkt 1-3 i 5, albo za osobą, wobec
    > której istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia zabójstwa, zamachu
    > terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub
    > określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia
    > rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia,
    > podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa
    > powszechnego dla życia albo zdrowia

    nie istnialo zadne UZASADNIONE podejrzenie (np numery motoru)
    POWAZNY BLAD

  • 108. Data: 2006-07-28 10:50:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message
    > Wg opisu który mamy to policjanci działali przepisowo. Koniec sprawy.
    > Jakie więc odszkodowanie?

    nie dzialali, zabosjwto w zamiarze ewentualnym, ryzyko okazleczenia lub
    smierci jadacego motocyklisty do ktorego sie strzela jest powalajaco
    wysokie.

    P.

  • 109. Data: 2006-07-28 10:50:36
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Wg opisu który mamy to policjanci działali przepisowo. Koniec sprawy.
    > Jakie więc odszkodowanie?

    Jaka jest wina kobiety ???

  • 110. Data: 2006-07-28 10:52:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I tym sposobem dac Polsce do zrozumienia: Jesli jestes bandyta,
    > nieszkodzi, Policja utrzyma Twoja rodzine, nawet jesli Cie zatrzela. Ale
    > nie boj sie, oni nie beda strzelac juz wiecej bo... Od dzis kazdy
    > Policjant wie, ze lepiej dac gnojowi uciec i nie narazac sie. Po co
    > sobie psuc kariere podejmowaniem decyzji. W imie jakiej idei stac na
    > strazy prawa, skoro nagroda moze byc jedynie zwolnienie i kara
    > finansowa. Policjancie, badz bierny. Narod tego od Ciebie oczekuje.

    a kto im kaze byc bierny, trzeba jechac za nim, wyslac smiglowiec,
    zlapac i ukarac a nie urzadzac scenki niczym z dzikiego zachodu

    > Ale mozesz mi pokazac to hmmm, zabojstwo? Bo z tego co wiem, to nie ma
    > jeszcze wynikow sekcji.

    za zabojstwo w zamiarze ewentualnym. Dziecko potrafiloby przewidziec
    skutek.

    P.