  • 31. Data: 2006-04-06 12:25:50
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > pozdrawiam cie bodzio, ale wydaje mi sie ze za malo kultury w Tobie
    > zebys mogl ((potrfil))
    > cokolwiek w mojej sprawie zrobic..glowkuj sie dalej. powodzenia!
    > nie oczekuje innych informacji od ciebie dzieki za pomoc i fatyge!!!
    Albo zes jeszcze nie wytrzezwiala albo trollujesz. W kazdym badz razie
    zaczynam rozumiec tych policjantow. Pisz normalnie, nie przekrecaj
    mojego nicka i zadawaj madrze pytania, jesli oczekujesz madrych odpowiedzi.
    EOT
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 32. Data: 2006-04-06 12:26:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m...@t...pl napisał(a) :

> [...]
    > cokolwiek w mojej sprawie zrobic..glowkuj sie dalej. powodzenia!
    > nie oczekuje innych informacji od ciebie dzieki za pomoc i fatyge!!!

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 33. Data: 2006-04-06 12:32:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    m...@t...pl napisał(a) :
    > a kim ty jetes?

    Ot, zwykłym czytelnikiem grupy.

    > chce sie czegos wiecej dowiedziec ale nie moge za duzo
    > pisac,mieszkam w malym miescie,wydaje mi sie to niebespieczne!
    > musialabym opisac to za szczegolowo,.ktos mogl by to przeczytac

    To trochę zmienia postać rzeczy, jeśli boisz się rozgłosu.
    W takim razie pozostaje Ci korzystać wyłącznie z usług adwokata,
    któremu możesz powiedzieć wszystko.

    > a za format pisania przepraszam,tym razem mysle ze
    > napisalam na conajmniej na trojke..

    z plusem. Jeśli jeszcze zdania będziesz zaczynać z dużej litery,
    to będzie OK.
    Po co ja to wszystko piszę?? Toż to druga klasa podstawówki
    powinna wiedzieć.

  • 34. Data: 2006-04-06 12:35:51
    Od: "Mario" <m...@p...onet.pl>

    <m...@t...pl> wrote in message
    s.com...
    > niewiem co zrobic znalazlam sie w strasznej sytuacji,
    >
    > przed piecioma miesiacami,odwiedzila mnie policja,byla godzina
    > 05.30rano

    Z analizy wątku wynika że zaatakowałaś policjantów na służbie którzy zostali
    wezwani zostali do interwencji w czasie ciszy nocnej - bo w to że sąsiedzi
    czekali aż wrócisz nad ranem do domu żeby wezwać policję a funkcjonariusz po
    wejściu do mieszkania ugryzł cię w rękę nie uwierzę. Zostaniesz ukarana - i
    mam nadzieję że surowo. Gratutuluję spokoju policjantom - w innych krajach
    albo byś dostała porządnie pałą albo w najlepszym wypadku byłabyś
    aresztowana za czynną napaść na funkcjonariusza. A sądy teraz ponoć w takich
    sprawach pobłażliwe nie są.

    Mario

  • 35. Data: 2006-04-06 12:41:19
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Zbynek Ltd. porozsypywal nastepujace haczki:
    > I dodatkowo nie zaczyna zdania z dużej litery :-(
    Jak na osobe, ktora proponuje przejscie na niemiecki to kiepsko. Cos
    marnie widze ten jej niemiecki... pewnie rzeczownikow nie zaczyna od
    wielkiej litery.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 36. Data: 2006-04-06 12:43:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > co nie znaczy ze kazdy kto siedzi jest winny.

    Statysucznie winnych siedzi bardzo, bardzo , bardzo, itd mało :)

    > ale to i tak nieupowaznia nikogo do wepchniecia do mieszkania.

    Art. 15 ust. 2, art. 16 ust. 1 ustawy o policji.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 37. Data: 2006-04-06 12:57:21
    Od: m...@t...pl

    bardzo sie mylicie Mario-Zbyszek i bodzio.pytanie do Mario,w jakim to
    kraju bija pala? masz na mysli europe?

  • 38. Data: 2006-04-06 13:26:26
    Od: m...@t...pl

    Mario,Zbyszek und bodzio, dla mnie nie gra roli jak tu pisze,czy z
    malej czy z duzej litery. Przyznaje ze na poczatku nie napisalam tego
    dobrze,przeczytalm to,probuje odpowiadac wtedy kiedy mam chwile
    czasu,przyznaje zrobilam pare bledow. sprstowalam moje pytanie w
    poprzednich moich wypowiedziach, Zapytalam co zrobic, kiedy policja
    przekracza swoje kompetencje, odpowiedzieliscie tak jak uwazaliscie za
    sluszne.Dziekuje za wasze wypowiedzi ,Daly mi one wiele do myslenia!
    pokazaly tez cos innego, Dziekuje ! Pozdrawiam! chcialam jeszcze
    powiedziec ze jestem w polsce od roku,poznalam nowa polske,zaszly tu
    wielkie zmiany!jest bardziej kolorowo! nadal mozna spotkac wielu milych
    ludzi,widze tez niesprawiedliwosc i strach! a takze wielka
    nietolerancje.przkro mi bardzo z tego powodu.pozdrawiam wszystkich!

  • 39. Data: 2006-04-06 13:46:23
    Od: m...@t...pl

    przepraszam dopiero to zobaczylam,badzio..

  • 40. Data: 2006-04-06 13:57:49
    Od: m...@t...pl

    odpowiedz dla badzio..troche mnie to wszystko Rozsmieszylo, jak
    czytalam powtornie moje wypowidzi,caly czas blad-
    bodzio,hihihi,smieszne pseudo sobie wybrales podoba mi sie! zegnam sie
    z toba dziekuje serdecznie za mila zabawe! hehe!!!!! Pa.